וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקשה קעקוע של עלה עדין, אבל התוצאה האיומה אילצה אותה להסיר אותו

21.10.2022 / 0:09

בחורה הייתה מאוד ספציפית לגבי הקעקוע שהיא רצתה. אלא שכשהיא הגיעה למקעקע היא גילתה שהוא ממש לא היה מוכן ו"עשה מה שבא לו". התוצאה הייתה עגומה מאוד כפי שתוכלו לראות

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

כאשר אתם יושבים על הכסא של אמן הקעקועים, אתם מצפים ממנו להקשיב לכם היטב משום שהקעקוע שהוא יצייר על גופכם יישאר עמכם (בדרך כלל) לכל החיים. בחורה חובבת קעקועים הכינה את המקעקע שלה מראש. היא שלחה לו שבועיים מראש תמונות של עלים טרופיים וציפתה שהוא יקעקע אחד כזה עדין על הזרוע שלה.

לרוע מזלה היא יצאה מאוכזבת ונסערת מהסטודיו שלו. המקעקע שלה כשל בכך שלא הצליח לכלול \אף גרסה ספציפית של מה שביקשה ואפילו לא את גווני העלים שהיא רצתה והתוצאה הסופית היתה עגומה במיוחד מבחינתה והכי רחוק מהגרסה הבוטנית שהיא ביקשה ממנו.

כך נראה הקעקוע - לעומת מה שהיא רצתה

סטאשה העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא חשפה את הקעקוע הכושל שלה. מסתבר שהקעקוע היה אמור להיות מתנת יום הולדת עבורה, אך זה ממש לא מה שהיא קיוותה לו. סטאשה טענה שהמקעקע לא צייר שום סקיצה של הקעקוע שלה והוא אפילו לא זכר מה היא רצתה שהוא יקעקע עליה.

"כאשר הגעתי אליו, זה לקח שעתיים וחצי להסביר לו מה לקעקע", היא כתבה, "לא יודעת מה לעזאזל הוא עשה. הוא קעקע ביד חופשית, ללא שום ציור או סקיצה. זה מבחינתי היה דגל אדום. ראיתי את הדגל האדום אבל לא אמרתי שום דבר. הוא אמר לי 'סמכי על התהליך' ושהוא מקצוען אז למה אני לא מאמינה לו? לא עשיתי קעקוע גדול לפני כן, אז חשבתי שככה זה עובד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בה מספרת את כל הסיפור

@evilherbivorre Reply to @hannahmarieburrow my big tattoo mistake. #tattoo #tattoistake #tattooremoval #badtattoo ♬ original sound - Stash

והיא הסירה אותו

ועשתה חדש

במהלך הקעקוע שלה, סטאשה הבחינה שהאלמנטים שבו די גדולים. הוא ניסה להרגיע אותה ואמר שהוא יכלול גם מרכיבים קטנים ויתר ושתמשיך לסמוך עליו. "ביקשתי ממנו בלי הצללה והוא עשה הרבה הצללה", היא סיפרה, "אמרתי לעצמי אוקיי, זו הצללה מינימלית ואני בסדר עם זה, אבל זה ממש לא היה מינימלי".

בסופו של דבר הבחורה המתוסכלת נאלצה לעצור את המקעקע ומנעה ממנו לסיים את ה"יצירה" שלו. היא נאלצה לעבור ניתוחי לייזר כדי להסיר את הקעקוע הכושל מגופה והמשיכה לעדכן בתהליך שהיא עברה. בסרטון נוסף שהיא העלתה אחרי שמונה סבבים של ניתוחי לייזר, היא הסבירה שהיא הצליחה להסיר את הקעקוע, כאשר הזרוע שלה החלימה והטראומה מאחוריה

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully