וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעת הותקפה על ידי מטופל בבית החולים רמב"ם ואיבדה את הכרתה

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 18:44

התוקף, תושב קריית אתא בשנות ה-50 לחייו, החל לתקוף אותה באגרופים לראשה בעת שניסתה לעזור לו להתלבש. היא פונתה למיון של בית החולים, ושוטר עצר את התוקף. בהמשך תחליט המשטרה אם להאריך את מעצרו

בווידאו: מנהל מחוז מרכז בקופת חולים כללית מתייחס לתקיפת הרופאה/צילום: קופ"ח כללית

סייעת במחלקה פנימית הותקפה היום (רביעי) על ידי מטופל בבית החולים רמב"ם בחיפה, ופונתה למיון לאחר שאיבדה את הכרתה לכמה דקות. התוקף, תושב קריית אתא בשנות ה-50 לחייו, עוכב על ידי שוטר בית החולים שהוזעק למקום, ובהמשך יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו.

לדברי הסייעת, היא ניסתה לעזור למטופל להתלבש, כשהוא החל לתקוף אותה באגרופים לראשה. היא איבדה את הכרתה למשך כמה דקות ואז פונתה למיון שבבית החולים.

הסייעת שהותקפה על ידי מטופל בבית החולים רמב"ם 03 באוגוסט 2022. רמב"ם, אתר רשמי
הסייעת שהותקפה, היום/אתר רשמי, רמב"ם

לפני חודש וחצי פתחה ההסתדרות הרפואית בשביתה כללית בת יומיים בכל בתי החולים ובמרפאות, כתגובה לאירוע תקיפה חריג נגד רופאה במרפאה בבאר יעקב. "הבהרנו בשנה האחרונה באופן חד משמעי שכל מקרה של אלימות ייתקל באפס סובלנות מצידנו", הצהיר יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי, "כל עוד לא נראה מעשים של ממש בטווח המיידי, נחריף את הצעדים עד שמישהו פה יתעורר ויבין שהאלימות במערכת הבריאות היא מגפה של ממש". במסגרת השביתה, עבדו העובדים הרפואיים במתכונת שבת בלבד.

בעקבות המקרה אמר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש אמר כי "המציאות הזו לא יכולה להימשך. האלימות כלפי הצוותים הרפואיים הפכה לנגע מדינה שאסור לנו להשלים איתו. אנו נעשה כל שניתן על מנת להגן על צוותי הרפואה, לא ניתן להמשיך לעלוב ולהרים יד עליהן ועליהם. אני קורא לפרקליטות ולמערכת המשפט למצות את הדין במלוא החומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully