וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנוען החמוש, הירי במרכז העיר, והבהלה הגדולה: מי ניסה לפגוע בנהג המרצדס בלב תל אביב?

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 13:48

אזרחים שהיו עדים לירי סיפרו כי האופנוען התקרב אל הרכב וירה לעברו, בזמן שסביבו עמדו ארבעה בני אדם. גורם במשטרה ציין כי הארבעה מוכרים לחוקרים. לפי החשד, היעד לירי הינו עבריין מוכר. דקה אחר דקה

בווידאו: זירת אירוע הירי הפלילי בתל אביב/מערכת וואלה!

ה

המשטרה חוקרת חשד לניסיון רצח באירוע הירי שהתרחש אמש (שלישי) ברחוב דיזנגוף בתל אביב. מהחקירה עולה כי רוכב אופנוע שחלף ברחוב פתח באש לעבר רכב מסוג מרצדס, שאותו הקיפו ארבעה בני אדם - כולם מוכרים למשטרה.

עם זאת, טרם התבררה זהותו של היעד לירי, אך מדובר בעבריין מוכר. "כל המעורבים הם תושבי המרכז המוכרים למשטרה. לא יודעים מי מהם היה היעד", אמר היום גורם במשטרה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זירית אירוע הירי בתל אביב 2 באוגוסט 2022. אבשלום ששוני, מעריב
זירית אירוע הירי בתל אביב/מעריב, אבשלום ששוני

האירוע החל אמש בסביבות 21:30 כשרוכב אופנוע פתח באש לעבר רכב מסוג מרצדס. קולות הירי יצרו בהלה רבה באזור, ורבים מהתושבים נמלטו למקומות מסתור. לא נרשמו נפגעים מהירי, ונזק נגרם לבית עסק סמוך בשל מנוסת היושבים בו ולא כתוצאה מהקליעים.

כוחות משטרה גדולים הגיעו לאזור וסרקו את השטח. תחילה נעצרו שני חשודים, תושבי האמירויות, אך הם שוחררו לאחר שהתברר כי אין להם קשר למעשה. "בהמשך לדיווח על ירי בתל אביב, מחקירה ראשונית עולה כי לעבר רכב שהיה בנסיעה ברחוב דיזינגוף, נורו מספר יריות ללא נפגעים, הרקע לאירוע הינו פלילי", נכתב בהודעת המשטרה.

זירית אירוע הירי בתל אביב 2 באוגוסט 2022. אבשלום ששוני, מעריב
זירת הירי/מעריב, אבשלום ששוני

מאיה נרקיס, עדה לרגעי הירי, תיארה את מה שהתרחש: "היו שני אנשים, אחד מהם ירה ממש לתוך הרכב, למושב. חשבתי שזה פיגוע, נכנסנו לתוך המסעדה. אחרי 3 שניות אני רואה את האופנוע טס משם. כמה דקות אחרי זה תפסו אותו והביאו אותו לשוטרים. אלה שירו עליהם התחילו להתנפל עליו והשוטרים הפסיקו את זה. חשבתי שזה פיגוע ואני הולכת למות".

עוז מילמן, שעובד במסעדה באזור בו נשמע הירי, נזכר ברגעי הפיגוע בו נרצחו שלושה בני אדם, לפני כארבעה חודשים, לא רחוק מהמקום בו אירע הירי היום. "פעם שנייה שזה קורה, האילקה מולנו. שם היה פיגוע. עצרו פה רכב, שמעתי שתי יריות, חשבתי שזה פיגוע. המסעדה מרוסקת כולם נכנסים. היו שני רוכבים על אופנוע. אחד עם קסדה, השני בלי קסדה. הם המשיכו לתת צרור 5 יריות לתוך הרכב והמשיכו לכיוון בן גוריון. הרכב היה מלא חורים, בעלי הרכב היו לידו. מישהו מהם צעק 'יאללה נרדוף ונתפוס אותם'. הם תפסו אחד מהם, החזירו אותו לפה עם תחתונים, והביאו אותו למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully