וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצה מתקתקת על הכביש: נהג עם רישיון שפג תוקפו לפני 21 שנה - ונתפס

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 9:57

שוטרים עיכבו תושב טירה בן 51 שהשתמש בטלפון הנייד בזמן נהיגה. בבדיקת פרטיו האישיים הם הופתעו לגלות כי רישיון הנהיגה שלו פג בשנת 2001. איזה קנס הוא קיבל בגין עבירת התנועה?

ניידת משטרה 11 ביולי 2022. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

תושב טירה בן 51 נתפס נוהג ברכב כשהוא נושא עמו רישיון נהיגה שפג לפני 21 שנה - כך הודיעה היום (רביעי) המשטרה.

במהלך פעילות שגרתית של בלשי תנועה במרחב שרון הם עצרו לבדיקה נהג שעשה שימוש בטלפון הנייד שלו בזמן נהיגה. מבדיקת פרטי נהג הרכב עלה כי רישיון הנהיגה שלו פג בשנת 2001.

בתום הבדיקה, רשמו הבלשים דוח על סך אלף שקלים לנהג הרכב ונרשמו לחובתו 8 נקודות. בנוסף, הוא קיבל הזמנה לבית משפט בשל העובדה כי נהג ברכב ללא רישיון נהיגה בתוקף.

רס"ר נוי שמואלי משטרת תנועה ארצית - אגף התנועה. יותם רונן
משטרת התנועה/יותם רונן

בתוך כך, כתב אישום יוגש היום נגד תושב הפזורה הבדואית בן 24 בגין נהיגה בזמן פסילה ולאחר שרישיון הנהיגה שלו פקע. הנהג נתפס בכביש 31 כשעקף ניידת משטרה שחזרה מטיפול באירוע תאונת דרכים באזור. הוא עוכב לבדיקה והתברר כי הוא נוהג תחת פסילה, בפעם החמישית, בזמן שהוא מרצה עבודות שירות בגין עבירה דומה.

בשבוע שעבר נהרגו ענת טל-קטלב וניצן משה, חברי הנהלה בכירים בחברת ICL (לשעבר כימיקלים לישראל), בתאונת דרכים בכביש 6. מחקירת התאונה עולה כי לנהג הרכב שהתנגש ברכבם, עלי אלאטרש, בן 24 מהפזורה הבדואית בנגב שנהרג גם הוא, לא היה רישיון נהיגה.

טל-קטלב, תושבת קיבוץ בית קמה, הותירה אחריה בעל, ארבעה ילדים ואת הוריה ואחיותיה. ניצן, תושב להבים, הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים וזוג הורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully