וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות השבויים בצעדה לכיוון עזה: "הממשלה ויתרה עליהם"

3.8.2022 / 9:41

הצעדה, שיצאה מבית משפחת גולדין בכפר סבא, אמורה להגיע עד לגדר הרצועה מחר על מנת להפעיל לחץ על הממשלה. "ממשלת ישראל דורכת על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל שנמצאים שם"

בווידאו: הצהרה של משפחת גולדין לקראת צעדת מחאה לעזה/מערכת וואלה!

משפחותיהם של הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו החלו היום (רביעי) בצעדה לכיוון רצועת עזה, לציון שמונה שנים לנפילתם בידי חמאס ב-2014. הצעדה תתקיים ביוזמת משפחת גולדין ותצא מביתם בכפר סבא עד לגדר בעזה בקריאה לממשלה להחזיר את החללים ואת מנגיסטו. הצעדה תימשך שלושה ימים, כשבשישי מתכננים הצועדים להגיע עד לגדר הגבול.

"הבלוף הכי גדול של הממשלות האחרונות אומרות לציבור הוא שיש מאמצים להשיב את השבויים. אין מאמצים להשיב את השבויים", אמר צור גולדין, אחיו של הדר, שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן". "אנחנו היום צועדים במקום שהממשלה שלנו היו צריכות לצעוד. שוחררו כל המחבלים, כל המתנות, הכספים, הכול ניתן לחמאס. ממשלת ישראל עומדת על מפתן גדר עזה, דורכת על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל שנמצאים שם. היא כל היום נושאת ונותנת עם חמאס וויתרה על החיילים".

צעדת משפחת גולדין לציון 8 שנים "להפקרתם של  אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו על ידי מדינת ישראל", כפר סבא, 3 באוגוסט 2022. ללא, TPS
משפחת גולדין בצעדה, היום/TPS, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully