וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה לסגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה: מקום 7 ברשימת הציונות הדתית

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 20:05

בסביבתו של סעדה אמרו כי הוא שוקל בחיוב את ההצעה בתמיכת סמוטריץ', אך בינתיים בן גביר מתנגד לשריון. השריון ברשימה נשמר למועמד מוסכם על השניים, שטרם סיכמו רשמית על ריצה משותפת

סגן ראש מח"ש משה סעדה. אמיל סלמן,
קיבל הצעה לשריון במקום ה-7 ברשימת הציונות הדתית. משה סעדה/אמיל סלמן

סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) היוצא, משה סעדה, קיבל הצעה לשריון במקום ה-7 ברשימת הציונות הדתית בבחירות הקרובות, מקום שנשמר למועמד מוסכם על יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. סעדה, כך לפי סביבתו, שוקל להשיב בחיוב להצעה, אך רק לאחר שידע בבירור כי שני הצדדים מסכימים לכך. אולם, בזמן שסמוטריץ' תומך, בן גביר הביע את התנגדותו לשריון. שני הצדדים טרם סיכמו רשמית על ריצה משותפת.

סמוטריץ' קרא לבן גביר לתמוך בשריונו של סעדה, ואמר כי סעדה הוא איש ערכי ש"סירב לעמוד מנגד כשראה את ההתנהלות המושחתת של הפרקליטות והמשטרה". בן גביר התראיין לרדיו "קול חי" שם הביע את התנגדותו למהלך. "המקום השביעי הוא של עוצמה יהודית, סעדה הוא לא איש של עוצמה יהודית. בצלאל יכול לשריין אותו במקום אחר".

הסכם הריצה שגובש בין הצדדים עורר ביקורת בתוך המפלגה. ח"כ מיכל וולדיגר, חברת הסיעה, כתבה מוקדם יותר היום בטוויטר כי "האחדות עם בן גביר חשובה לנו, אך יש לתת ייצוג הולם לכל גווני המגזר. אסור שהציונות הדתית המרכזית, הקלאסית, תידחק לסוף הרשימה".

בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) ואיתמר בן גביר (עוצמה יהודית), חותמים על הסכם לריצה משותפת בבחירות. עוצמה יהודית, אתר רשמי
בימים האחרונים התקיים מו"מ לריצה משותפת בין סמוטריץ' לבן גביר/אתר רשמי, עוצמה יהודית

ההסכם המסתמן בין השניים על ריצה משותפת קובע כי יו"ר עוצמה יהודית בן גביר יקבל ארבעה מקומות עבור נציגי מפלגתו בעשירייה הראשונה, ומועמד נוסף במקום השביעי יהיה מוסכם עליו ועל סמוטריץ', החלטה שטרם הוכרעה בין השניים.

בימים האחרונים התקיים מו"מ לריצה משותפת בין סמוטריץ' לבן גביר במטרה להגיע להסכם. במהלך השיחות סמוטריץ' הציע לבן גביר ארבעה מקומות בעשירייה הראשונה, כולל הנהגה משותפת לבקשת בן גביר. מדובר במקומות 2, 5, 7, 9 ו-10, כך שמקום 7 יהיה מועמד מוסכם. בכך סמוטריץ' נענה לבקשת בן גביר לשוויון בעשירייה הראשונה וגם להנהגה משותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully