וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם קומנדו נפל לבור בעומק 10 מטרים - וחולץ ע"י 669 במצב בינוני

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 16:15

חבריו של הלוחם בחטיבת הקומנדו זיהו כי נפל לבור במהלך אימון ניווטים באזור מודיעין. יחידת החילוץ של חיל האוויר הוזעקה למקום והוא פונה במטוס לבית החולים. צה"ל בודק בתחקיר אם המפקדים ביצעו סיור מקדים ואם הבור סומן כמתבקש בסרט. משפחתו של החייל עודכנה בתקרית

בווידאו: לוחם ביחידה מובחרת נפל לבור בעומק 10 מטרים - וחולץ במצב בינוני/מערכת וואלה!

לוחם חטיבת הקומנדו נפל הלילה (שני) לבור בעומק עשרה מטרים במהלך אימון ניווטים בין מודיעין לבן-שמן. חבריו של החייל זיהו כי הוא נפל לבור והוא חולץ על ידי כוחות החילוץ של כבאות והצלה באמצעות כבל - כשהוא במצב בינוני. כמו כן, מסוק של יחידת 669 של חיל האוויר הוזנק למקום והלוחם הועבר לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי, כשהוא בהכרה מלאה. משפחתו עודכנה בתקרית.

האירוע מתוחקר בחטיבת הקומנדו ונבדק אם הבור סומן כמתבקש בסרט סימון לבן. כמו כן נבדק אם המפקדים עשו בשטח סיור מקדים והזהירו את הלוחמים - בעל פה ובכתב על גבי מפת הניווטים, מבורות במרחב. מדובר באירוע השלישי בשנתיים האחרונות, במהלכו נופל לוחם לבור במהלך אימונים.

יחידת אגוז. דובר צה"ל
האירוע מתוחקר. לוחמי קומנדו/דובר צה"ל

לפני כשנה חייל צה"ל נפל לבור בעומק של כ-20 מטרים באזור נחושה שעל יד בית גוברין - ונפצע באורח קל. צוותי חירום הגיעו לאזור וחילצו את החייל, לוחם מגלן שנכח במקום במסגרת אימון, בהכרה וכשהוא מתלונן על כאבים ברגליו. הוא חולץ במצב קל ופונה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

משטרת ירושלים מסרה כי 29 מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה ובהם צוותי איתור, רפואה וחילוץ הוזעקו לאזור יחד עם כוחות המשטרה. גם כוחות של יחידת 669 של חיל האוויר וצוותי כבאות הוזעקו לסייע בחילוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully