וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסי ארקיע פתחו בשביתה: 2 טיסות לרודוס בוטלו ברגע האחרון

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 13:46

עם תחילתו של החודש העמוס ביותר השנה - הטייסים בחברת ארקיע החלו בעיצומים ותשעה מהם הודיעו על מחלה פתאומית. מהחברה נמסר: "מתנצלים בפני הנוסעים ועושים את כל המאמצים על מנת לדאוג לטיסות חלופיות ולהגיע לחופשת הקיץ". ועד עובדי ארקיע: לא נעמוד בכונניות

מטוס ארקיע. ארז מיכאלי
שתי טיסות לרודוס בוטלו ברגע האחרון. מטוס ארקיע/ארז מיכאלי

טייסי ארקיע פתחו הבוקר (שני) בשביתה ותשעה טייסים הודיעו על מחלה פתאומית. כתוצאה מכך, החברה נאלצה לבטל ברגע האחרון שתי טיסות לרודוס.

מחברת ארקיע נמסר: "למרות קיומו של הסכם הבראה בתוקף לשבע שנים, הכולל התחייבות לשקט תעשייתי והימנעות מכל שביתה ועיצומים ועוד בטרם יבשה הדיו על מזכר הבנות שנחתם לאחרונה בחודש אפריל 2022. הסכם שבמסגרתו באה החברה לקראת הטייסים והחזירה את שכרם כמעט לתקופת טרום קורונה, פתחו הבוקר טייסי החברה בשביתה פראית בשיא עונת התיירות. אנו קוראים להסתדרות להפעיל את מרותה על ועד הטייסים ולהפסיק מיידית את העיצומים".

מוועד עובדי הטייסים בארקיע נמסר בתגובה: "בתקופות הקורונה הסכימו הטייסים לפנים משורת הדין לעמוד בכונניות. עם החזרה לשגרה ובהתאם להודעת הוועד להנהלת החברה מבעוד מועד, מממשים הטייסים את זכותם החוזית שלא לעמוד בכוננויות עד שייחתם עימם הסכם טייסים כפי שנקבע מולם בחוזה. טייסי ארקיע ימשיכו לפעול במסירות למען החברה וציבור נוסעיה. יודגש כי אין בצעד זה משום צעד ארגוני ואין שום קשר למחלה של מי מהטייסים שכן אף אחד לא תיאם או הורה לטייסים לחלות נהפוך הוא, למעט הכוננויות שזו זכות חוזית ברורה מקפידים הטייסים לעבוד כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully