וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של הפעוט בן השנתיים שטבע בכפר שמריהו מוסיף להיות קשה

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 10:02

הפעוט מאושפז בטיפול נמרץ ילדים בבית החולים מאיר בכפר סבא. הוא נמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה. הוא פונה לבית החולים כשמצבו הוגדר קריטי

בווידאו: קשיש בן 83 טבע למוות בחוף דור/מד"א

מצבו של הפעוט שטבע אתמול (שבת) בבריכה פרטית בכפר שמריהו מוסיף להיות קשה. הוא מאושפז בטיפול נמרץ ילדים בבית החולים מאיר בכפר סבא.

הדיווח על המקרה התקבל אתמול בשעה 19:12 במוקד של מד"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה - לאחר שנמשה מהמים כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הוא פונה לבית החולים כשמצבו הוגדר קריטי.

פראמדיק מד"א עידן שינה שהוזעק למקום סיפר כי הפעוט נמצא בסמוך למים, כשהוא מחוסר הכרה. "כשהגענו לבית הובילו אותנו לבריכה", שחזר. "ביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד 101 של מד"א. המשכנו את הטיפול הרפואי, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות".

בית החולים מאיר כפר סבא. אבי כהן
נמשה מהמיםמחוסר הכרה. בית חולים מאיר/אבי כהן

לפני שבוע ילד בן 11 טבע בחוף צ'ארלס קלור בתל אביב ונמשה מהמים כשמצבו קשה והוא מחוסר הכרה. הוא פונה תוך פעולות החייאה לבית החולים איכילוב בעיר ואושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים כשהוא מורדם ומונשם.

פראמדיקית מד"א, מרים קוזניץ, סיפרה כי כשהגיעו למקום "הובילו אותנו אל הילד ששכב מחוסר הכרה, מצילים ביצעו בו פעולות החייאה לאחר שנמשה מהמים". החובשים והפרמדיקים של מד"א המשיכו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות "שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully