וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטה חריגה: בית משפט הורה לאישה מאוימת לשהות במקלט מוגן

עודכן לאחרונה: 30.7.2022 / 22:13

המשטרה חושדת שקיים חשש כבד לחייה של האישה, בעקבות אירוע ירי לעבר בית משפחתה והערכה שהיא נתונה למעקב. האישה סרבה לשהות במקלט, ובא כוחה אף הגיש בקשה לעיכוב ביצוע ההחלטה, אך בית המשפט קבע שהיא תשהה במקלט עד ליום שלישי

חשד לרצח: בת 30 נורתה למוות בלוד/תיעוד מבצעי מד"א, יותם רונן

בית המשפט בראשון לציון קבע היום (שבת) בהחלטה חריגה כי אישה מאוימת תצטרך לשהות במקלט מוגן עד ל-2 באוגוסט. האישה הובאה לבית המשפט על ידי המשטרה, לאחר שעלה חשש כי מתבצע אחריה מעקב, ובעקבות אירוע ירי לעבר בית משפחתה. בירי לא היו נפגעים.

חוקרי תחנת המשטרה בלוד ובמרחב השפלה חושדים כי קיים חשש כבד לחייה של האישה, ואולם היא סירבה לעבור למקלט לצורך הגנתה. בעקבות סירובה החליטה המשטרה להביא את האישה לבית המשפט ולבקש ממנו להוציא צו שיאלץ אותה לשהות במקלט.

רבאב אבו סיאם. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
רבאב אבו סיאם, שנרצחה בשבוע שעבר בלוד/אתר רשמי, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

גם בדיון עמדה האישה על סירובה, ובא כוחה הגיש לבית המשפט בקשה לעיכוב ביצוע ההחלטה. בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה, והורה לה לשהות במקלט עד ליום שלישי הקרוב. מהמשטרה נמסר כי היא תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להגן על חיי חפים מפשע.

בשבוע שעבר נורתה למוות בלוד רבאב אבו סיאם, שהגיעה לעיר כדי לראות את בנותיה בבית הגרוש שלה. אבו סיאם, מורה בת 30 ואם לשלושה ילדים הוזהרה שלא להגיע לעיר משום שנשקפת סכנה לחייה, אך בחרה להגיע בכל זאת. גם היא סרבה לשהות במקלט לנשים מוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully