וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמורת הטבע בסכנה: שריפה גדולה פרצה ליד נאות קדומים

עודכן לאחרונה: 30.7.2022 / 11:50

השריפה פרצה במתקן אדם וכעת ישנו חשש כבד שתתפרש אל עבר הפארק הלאומי ביער בן שמן הסמוך. 21 צוותי כיבוי והצלה בסיוע של חמישה כלי טיס פועלים בכדי להנמיך את הלהבות, כשמירב המאמצים מתרכזים בהגנה על שמורת הטבע

שריפה סמוך נאות קדומים. דוברות כב"ה
שריפה סמוך לנאות קדומים/דוברות כב"ה

שריפה גדולה פרצה היום (שבת) במתקן אדם הסמוך למודיעין. מכבאות והצלה לישראל נמסר כי השריפה סמוכה לפארק נאות קדומית, שמורת טבע לאומית ביער בן שמן, וכי זו עלולה להיות בסכנה בעקבות התפשטות הלהבות.

עד כה הגיעו למקום השריפה 21 צוותי כיבוי אש, בסיוע ארבעה מטוסים ומסוק, ואולו פועלים בכדי להנמיך את הלהבות. הצוותים חולקו לשלוש גזרות, כשאחת במתקן אדם, וריכוז המאמץ נמצא כעת בשתי גזרות הגנה על נאות קדומים. כמו כן, נמסר כי הרוח ותנאי השטח מקשים על עבודת הצוותים.

שריפה סמוך נאות קדומים. דוברות כב"ה
הרוח ותנאי השטח מקשים על כיבוי האש/דוברות כב"ה

בתחילת החודש שריפה גדולה נוספת פרצה בשפלה, והובילה לפינויים של 1,100 ילדים ונערים, חניכים של תנועת הצופים, שהיו במחנה קיץ. האש פרצה בשדה קוצים באזור בית עוזיאל והתפשטה לכיוון כרמי יוסף בתל גזר. עם פרוץ השריפה, החניכים נאספו בנקודת כינוס מוסכמת מחוץ ליער וחיכו לאוטובוסים שיקחו אותם, אך עוד לפני שהספיקו לצאת קיבלו הודעה על כך שהשריפה כובתה וחזרו לשגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully