וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: תחנת משטרה שלמה התפטרה - עקב מינוי אישה שחורה

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 19:42

שבעה מכתבי פיטורים הוגשו על ידי שוטרי תחנה בעיירה בקרולינה הצפונית, ובהם נטען כי האווירה בעבודה "לחוצה ועוינת". בעיירה סבורים כי ההסבר לגל ההתפטרויות נעוץ בעובדה שג'ונס, מנהלת חדשה שמונתה, הינה אישה שחורה - זאת בשעה שכל המתפטרים הם לבנים

תחנת משטרה שלמה ושני פקידים בעיירה קנלי בקרולינה הצפונית הגישו מכתבי התפטרות בטענה ל"אווירת עבודה עוינת", כחודש לאחר מינוי של אישה שחורה למנהלת העיירה.

בקנלי, שבה חיים אלפיים אנשים, אין כעת שוטרים שעובדים במשרה מלאה, והעיירה מסתמכת על משרד השריף של מחוז ג'ונסטון שיקבל את שיחות החירום שמגיעות מהעיירה, על פי CBS. התחנה סבלה ממחסור בכוח אדם עוד לפני ההתפטרויות, כשמספר השוטרים צומצם משמונה לחמישה, אמר מפקד המשטרה ג'וש גיבסון לרשת WRAL.

שבעה מכתבי פיטורים הוגשו על ידי הצוות ובהם נטען כי האווירה בעבודה "לחוצה". "מקום העבודה מאוד עוין, ואני לא אשאר במקום כזה", נכתב באחד מהמכתבים. "לרוע המזל, החלטות שמתקבלות מסכנות את הביטחון שלי וגורמות לי לתהות לגבי העתיד של שוטר במשטרת קנלי", כתב שוטר אחר. במכתבים לא הוזכר שמה של ג'סטין ג'ונס, המנהלת החדשה ולא הוזכרו דוגמאות לאווירה העוינת. כמה מהתושבים בעיירה סבורים כי העובדה היא שג'ונס שחורה - וכל השוטרים שהתפטרו הם לבנים.

ג'ונס, שמכהנת בתפקיד החדש כחודש, כיהנה קודם לכן כמנהלת מחקר ועוזרת מנהל לאפליה גזעית ועל רקע מגדר במחוז ריצ'מונד בקרולינה הדרומית. הוא תבעה את המעביד שלה שם בטענה כי קיבלה יחס "עוין" ותגובות חריפות לאחר שדיווחה על התנהלות גרועה. במרץ 2015 היא פוטרה.

היא מונתה לתפקידה בעיירה קנלי על ידי חבר מועצה לאחר "חיפוש כלל ארצי" שהניב 30 מועמדים. ג'ונס עבדה בשירות הציבורי במשך 16 שנים בעיריות שונות במינסוטה, וירג'יניה, קרולינה הדרומית והצפונית. ב-22 ביולי, נערכה פגישת חירום בין העירייה וג'ונס, אך לא התקבלה החלטה לפעול בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully