וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות אירוטיות שפרסמה המורה ב-OnlyFans דלפו - וההורים קוראים לפטרה

21.8.2022 / 23:55

המורה והאם לשניים, מיגלינה פרדס, סירבה בתחילה להיכנע לדרישות ההורים לאחר שתמונות נועזות ששיתפה ב-OnlyFans דלפו לרשת והגיעו לידיהם: "אני מצלמת תמונות סקסיות שלי. אם אני מוכרת אותן או לא זה העסק שלי". לאחר מכן הודיעה: אני פורשת ואנסה להכנס ל"אח הגדול"

המורה מיגלינה פרדס מפרסמת תמונות עירום שלה באונליפאנס/https://www.instagram.com/fredesmigue/

למורה בבית ספר יסודי בארגנטינה יש עמוד OnlyFans בו היא משתפת את מנוייה בתמונות נועזות שלה. חלק מהתמונות דלפו לרשת והגיעו להורים של התלמידים אותם היא מלמדת. כעת הם דורשים שבית הספר יפטר אותה.

מיגלינה פרדס מלמדת בבית ספר במחוז סנטה פה שנוסד בשנת 1886 ומתגאה בשימור המסורת. הדוגמנית בת ה-28 והאם לשניים נמצאת בחופשת מחלה מאז מרץ וכעת היא עוררה את זעמם של הורי התלמידים שלה לאחר שאלה מצאו את התמונות האירוטיות שלה - בהן היא משתמשת כדי להרוויח כסף מהצד. באחת התמונות מופיעה מיגלינה כמעט עירומה כשרק פיסת בד דקה לגופה ובאחרת היא נראית בתחתון ביקיני כשרק ידה מכסה את החזה שלה.

על אף ההאשמות נגדה, מיגלינה לא מבינה מה עשתה לא בסדר. היא סיפרה לתקשורת המקומית: "נכון, אני מצלמת תמונות סקסיות שלי. אם אני מוכרת אותן או לא, זה העסק שלי".

לעומתה, אחד מההורים הזועמים לאוטרו ריוס אמר: "תנו לה לעשות מה שהיא רוצה בחייה הפרטיים, אבל אם היא מפרסמת את זה - זה הופך להיות בלתי תואם למשרת הוראה. הבת שלי בת השמונה ראתה אותה רק לשבוע לפני שיצאה לחופשה, אבל היא מפרסמת כל יום תמונות שלה ברשתות החברתיות". על אף שהורים כועסים הגישו תלונות לרשויות בית הספר, מיגלינה נשבעה שהיא לא מתכוונת להתפטר מהתפקיד שלה.

למרות ההצהרות שלה, כאשר החלו להתפרסם, תחילה בתקשורת המקומית ולאחר מכן גם ברחבי העולם, ידיעות על חייה הכפולים, מיגלינה הושעתה מתפקידה על ידי הנהלת בית הספר שלה, אולם במקביל היא זכתה לחשיפה רבה שבזכותה היא מרוויחה מעל ל-2,000 דולרים ביום מהתמונות הנועזות שלה.

"אני לא מנסה לשחק את הקורבן ופה אני מבינה שצורת החיים שלי כרגע כבר לא תואמת את מקצוע ההוראה", היא אמרה, כמובן שלא הראיתי כלום בבית הספר ותמיד הייתי מכוסה, אבל בכל מקרה החלטתי לא ללמד שוב - ובמיוחד לא בנים". כעת היא סימנה לעצמה מטרה חדשה - להשתתף בעונה החדשה של "האח הגדול" שחוזרת לאחר הפסקה של שש שנים בארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully