וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפשוף נעים: גנץ ג'וניור התגייס לצה"ל

28.7.2022 / 13:35

שר הביטחון הגיע הבוקר כאחד האדם, בלבוש נוח, ללשכת הגיוס לרגל גיוסו של בנו הצעיר, נעם, שיתגייס ליחידה מסווגת. בסרטון נראה האב הגאה כשהוא מרוגש במיוחד | צפו

בווידאו: בני גנץ מלווה את בנו ללשכת הגיוס/מערכת וואלה!

שר הביטחון בני גנץ הגיע היום כאחד האדם, נטול חליפה ועניבה, וכשאר ההורים של בני הנוער, לבסיס מיטב, בסיס הקליטה והמיון, של צה"ל בתל השומר בפיקודו של אל"מ אלון מצליח, כדי להיפרד כשאר ההורים מבנו נעם גנץ שמתגייס היום לשירות סדיר.

גורמים שנכחו ברחבה סיפרו כי גנץ התרגש מאוד משום שנעם בן ה-18 הוא בנו הרביעי והצעיר של שר הביטחון. לאחר דקות ארוכות של המתנה להקראת שמו, נכנס גנץ ג'וניור לשרשרת החיול של בסיס מיטב, שעבר בשנה האחרונה מתיחת פנים משמעותית הכוללת קיצור זמני ההמתנה בין עמדה לעמדה, תיק דיגיטלי לכל מועמד לשירות ביטחון שמייעל את תהליך הקליטה, התאמה מלאה של הציוד לצורכי המלש"ב ומידותיו, קבלת שי צנוע מטעם "יחד למען החייל" שמותאם לצורכי המתגייסים, ושדרוג איכות ארוחת הצהריים.

שר הביטחון, בני גנץ מלווה את בנו בבקו"ם 28 ביולי 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
גנץ ובנו בלשכת הגיוס, היום/אתר רשמי, מערכת וואלה!

מחזור גיוס אוגוסט הוא הגיוס הקרבי הגדול ביותר בשנה, בהשוואה לחודש נובמבר, במסגרתו הטמיעו באגף אכ"א שאלון העדפות מדויק ומותאם לצרכי המערכת, אך גם מבוסס רצונות המלש"בים. בנוסף לכך שולבו בשנה האחרונה מבחני יום המאה לבנים ולא רק לבנות, ובניית פרופילים למקצועות השונים באופן שמסייע לאגף כוח האדם לצמצם מהותית את הנשירה מצה"ל ואת שביעות הרצון של בני הנוער עוד לפני הגיוס.

צה"ל העלה את אחוזי המתגייסים בקרב המיעוטים וצמצם דרמטית את בני הנוער מבני העדה האתיופית שנכנסים לכלא או למעצר, נפקדים, עריקים ולאחר מכן גם נושרים משירות צבאי. אחד הפרויקטים מיושם כיום בעיקר בחיל האוויר בהובלה של ראש להק כוח אדם, שגייס את כלל העמותות לכדי פורום אחיד שמציף בעיות ומטפל בהן נקודתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully