בני שלמה, שלום דומרני, עמוס לביא, אופיר לביא, אייל נגר. אתר "פוסטה", יוסי ציפקיס, נמרוד סונדרס, דייב בומביץ', ניב אהרונסון
בני שלמה, שלום דומרני, עמוס לביא, אופיר לביא, אייל נגר/ניב אהרונסון, אתר "פוסטה", יוסי ציפקיס, נמרוד סונדרס, דייב בומביץ'

"הבוסים הגדולים" על הכוונת: מלחמת ארגוני הפשע בדרום הגיעה לנקודת רתיחה

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 21:44

מאז ניסיון חיסול בנו של דומרני, עשרות צוותי משטרה מיוחדים נערכים לעלייה בניסיונות הפגיעה ההדדיים בין הארגונים. בניגוד לעבר, החוקרים סבורים שכעת ראשי הארגונים מתכננים לחסל זה את זה, ולא רק חיילים שלהם. האינטרס של דומרני ולביא, מאבק המשטרה - והסכנה לאזרחים

מלחמת ארגוני הפשע בדרום הגיעה לאחרונה לנקודת רתיחה. הקרבות בין ראשי הארגונים שלום דומרני, עמוס לביא ובני שלמה עלו מדרגה, וחוקרי המשטרה ושוטרי היס"מ סבורים כי כעת הם מתכננים לחסל אחד את השני ממש, ולא רק חיילים בארגון ומקורבים להם.

הסלמה זו הביאה לכך שהמשטרה הקימה צוותים מיוחדים שעוקבים, בודקים, מצליבים מידע ומסכלים פיגועים פליליים - אחד אחרי השני. בין היתר, מפעילה המשטרה סוכנים סמויים לשם כך. אחת הפעולות הבולטות ביותר של המשטרה היא הרחקתו של שלמה לחודש מהדרום, בעקבות מידע מודיעיני ופעילות של ימ"ר לכיש, שם הבינו כי המטרה הפכה להיות "הבוסים הגדולים".

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
הקרבות הסלימו מאז ניסיון חיסול בנו. שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

בשבועות האחרונים, מאז ניסיון חיסול בנו של דומרני, עסוקים עשרות שוטרים בהרגעת השטח ובעצירת המפגעים ואנשי ארגוני הפשע. רק בשבוע שעבר מטען רב עוצמה הונח בכניסה למסעדה מוכרת בדרום, על פי החשד על ידי ארגוני פשע. השוטרים שקיבלו מידע על כך מנעו פגיעה קשה באזרחים ששהו במסעדה. בהמשך, רכבו הממוגן של דומרני הוחרם במסגרת החקירה.

"אנחנו מזהים עליית מדרגה בניסיונות הפגיעה ההדדיים בראשי הארגונים או בבכירים המקורבים אליהם, שכמעט כולם באופן מוחלט סוכלו על ידינו", אמר לוואלה גורם בכיר במרחב לכיש.

בני שלמה. אין, צילום מסך
הורחק מהדרום. בני שלמה/צילום מסך, אין

בינתיים, במשטרה מזהים כי ללביא ולדומרני יש אינטרס משותף שעשוי לגבור על המתיחות ביניהם - החלשת בני שלמה. השניים עבדו בעבר בשיתוף פעולה, אך מאז כניסתו לכלא של דומרני נוצר מתח בין הארגונים. כעת, האינטרס המשותף עשוי לשנות את התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully