וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אדם אחד מאלף רואה את כל המספרים בתמונה הזאת

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 1:51

האשליה האופטית הבאה קרעה את הרשתות החברתיות בניסיון להבין איפה נמצאים כל המספרים שאמורים להופיע בה. וגם: מה הספרה שרוב האנשים לא מצליחים לראות?

איזה מספר אתם רואים פה - ולמה כל אחד רואה מספר אחר?/TWITTER

זו ככל הנראה האשליה האופטית המתמטית הקשה ביותר שנתקלנו בה ולא סתם מכנים אותו בניו יורק פוסט "האשליה האופטית שרק 0.1 אחוז מבין האנשים מצליחים לפתור". לא מאמינים? נסו אתם לפתור את האשליה הבאה שגורמת לאנשים ללכת לבדיקות ראיה כי רק 1 מאלף איש מצליח לפתור אותה.

האשליה מוציאת העיניים נחשפה בטיקטוק והיא גורמת לאנשים לאבד את השפיות בניסיון לפתור אותה. "רק 0.1 אחוזים מהאנשים מסוגלים לראות את כל 10 המספרים", נכתב בכיתוב של האשליה, ששותפה על ידי המשתמש @purpzosaur. רמת החידה עולה בגלל הקוף הרוקד מאחורה שנראה כמו שוער הוקי שמנסה להפריע לכם ומונע להתרכז בכל המספרים שמופיעים.

על פניו, רואים בבירור ארבעה ספרות - שש, שמונה, ארבע ואחד, אבל מבט קרוב יותר חושף שיש הרבה מאוד ספרות שנראות בתמונה, כשמחברים חלקים מסוימים כדי ליצור ספרה אחרת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רק אדם אחד מאלף רואה את כל המספרים בתמונה הזאת. purpzosaur, צילום מסך
רק אדם אחד מאלף רואה את כל המספרים בתמונה הזאת/צילום מסך, purpzosaur

כמה ספרות אתם רואים פה?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
21041 משתתפים

גם חדי העין מבין משתמשי הטיקטוק התקשו לזהות את כל 10 הספרות, כשרבים היו קרובים. "אני רואה רק 12346789", טען משתמש מתוסכל אחד ואחר אמר, "אני רואה 12346780 וגם Ꝏ". שלישי כעס וציין שם: "אני רואה רק 64801", ורק אחד טען שהוא הצליח ואמר: "ראיתי 1234567890".

רוב המשתמשים טענו שהם התקשו מאוד לראות את הספרה 5, שנראית רק כאשר "הגורילה מניפה את יד ימין שלה". אחד המשתמשים אפילו טען ש" יש הרבה הרבה יותר מ-10 ספרות כי ראיתי גם את הסימן של אינסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully