וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: התנגד לחוק נישואים חד מיניים - אך השתתף בחתונה הגאה של בנו

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 14:59

חבר הקונגרס הרפובליקני גלן תומפסון הצביע בבית הנבחרים נגד חוק "Respect for Marriage". שלושה ימים לאחר מכן הודיע כי הוא "נרגש" להשתתף בחתונת בנו הגא

חבר קונגרס רפובליקני ממדינת פנסילבניה השתתף בחתונת בנו עם בן זוגו בשבוע שעבר, שלושה ימים לאחר שהתנגד לחוק שמטרתו לשמר את ההגנות על נישואים חד מיניים.

על פי רשת NBC, מלשכתו של גלן תומפסון נמסר בהצהרה כי חבר הקונגרס ואשתו "התרגשו עד מאוד" להגיע לחתונה וכי הם "מאוד שמחים" לברך למשפחה חתן חדש.

גלן תומפסון, חבר בית הנבחרים הרפובליקני ממדינת פנסילבניה. GettyImages
התנגד לחוק שיגן על הזכות לנישואים חד מיניים. גלן תומפסון/GettyImages

"חבר הקונגרס וגברת תומפסון התרגשו מאוד להשתתף ולחגוג את הנישואים של בנם ביום שישי בלילה, בעודו פותח פרק חדש בחייו", אמרה מדיסון סטון, הדוברת של תומפסון. "המשפחה מאוד שמחה לקבל בברכה את החתן החדש למשפחה".

נישואים חד מיניים  בקריקפרגוס, צפון אירלנד. רויטרס
נישואים חד מיניים בקריקפרגוס, צפון אירלנד/רויטרס

שלושה ימים לפני החתונה, תומפסון הצביע בבית הנבחרים נגד חוק " Respect for Marriage". הוא היה אחד מתוך 157 חברים רפובליקנים בבית הנבחרים שהתנגדו לחוק, שאמור להפוך את הזכות לנישואים חד מיניים או מעורבים (לבנים ושחורים) לחוק פדרלי ברחבי ארצות הברית.

עם זאת, 47 חברי קונגרס רפובליקנים דווקא הצטרפו לדמוקרטים כדי להעביר את החוק לשלב הבא - הצבעה בסנאט - בשל החשש כי ההגנה על נישואים חד מיניים תבוטל בבית המשפט העליון, כפי שקרה עם הגנה על הזכות להפלות ביוני. 71% מהאמריקנים, כולל מרבית הרפובליקנים, תומכים בנישואים חד מיניים, על פי סקר גאלופ מיוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully