וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 חשודים המשוייכים לארגון פשע בעכו נעצרו: "השליטו פחד על בעלי עסקים"

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 10:26

מאות שוטרים השתתפו במבצע בעיר, כשהעצורים, בין היתר, חשודים במעורבות בניסיון רצח בעזרת הנחת מטען ברכבו של תושב נהריה ובהעלמת מס של מיליוני שקלים. החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם. "זה לא זבנג וגמרנו - אנחנו הולכים להישאר בעיר ימים"

מעצר חשודים המשוייכים לארגון פשיעה בעכו. 26 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
מעצר החשודים בעכו. אתמול/דוברות משטרת ישראל

12 חשודים המשוייכים לארגון פשע בעכו נעצרו אתמול (שני) במבצע שבו השתתפו מאות שוטרים. העצורים חשודים כי הם מעורבים בקשת של עבירות ואירועי פשיעה מהחמורים ביותר, ביניהם ניסיון הרצח בהנחת מטען חבלה שהתגלה ברכבו של תושב נהריה ב-20 במאי. המבצע נמשך גם היום, ומחסומים הוצבו בעיר העתיקה.

החשודים הם בני משפחת טבראני, לה יש סכסוך מתמשך עם משפחת רובעי. החשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם. במקביל, המפכ"ל קובי שבתאי צפוי להגיע לעיר ולתדרך את מאות השוטרים שהשתתפו במצבע. "אלה דמויות משמעותיות ביותר בעיר. הם השליטו פחד ומורא על בעלי העסקים", אמר ראש מפלג תשאול בימ"ר חוף יוני חג'ג'.

מעצר חשודים המשוייכים לארגון פשיעה בעכו. 26 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
מעצר החשודים בעכו. אתמול/דוברות משטרת ישראל

"זה לא זבנג וגמרנו, זה לא מבצע של כמה שעות. אנחנו הולכים להישאר בעיר ימים רבים ולמצות את המבצע עד תום", הבטיח חג'ג'. אודליה שטרנברג, ראש מפלג אכיפה כלכלית חוף בלהב 433 הוסיף: "מדובר בהיקף העלמות מס של 90 מיליון שקלים - תפסנו שלושה כלי רכב, חמש סירות ושבעה סוסי יוקרה ופשטנו על מספר נותני שירותי מטבע שם החשודים ניהלו את החשבונות שלהם".

מוקדם יותר השבוע עצרה המשטרה 17 תושבי אשקלון המשוייכים לארגוני הפשיעה של שלום דומרני ועמוס לביא, לאחר שהופללו בסחר בסמים בעזרת שני סוכנים סמויים. השוטרים שפשטו על בתי החשודים מצאו 2.5 ק"ג של סמים מסוגים שונים ו-24 אלף שקלים במזומן.

במהלך החודשים האחרונים הפעילה משטרת אשקלון שני שוטרים שהצליחו לחדור את "מנגנוני האבטחה והאימות" של סוחרים באזור ורכשו מהם סמים במקומות ובזמנים שונים, תוך תיעוד העסקאות. הבוקר נעצרו החשודים, תושבי אשקלון, בגילאי 40-20. הסמים שנתפסו הם מריחואנה, קטאמין, חשיש וסוגים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully