וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין מאבטחים לחרדים באתר עבודות הרכבת הקלה בירושלים

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 23:31

מפגינים חרדים פרצו לאתר עבודות הרכבת הקלה בירושלים וניסו לשבש את עבודת הפועלים בשטח. במהלך ההפגנה תועד אחד המאבטחים כשהוא מכה בחוזקה ילד חרדי בפניו, ומטיח אותו בקרקע לעיניי השוטרים. המפגינים התלוננו על האלימות כלפיהם מצד אנשי האבטחה

עשרות חרדים פרצו לאתר העבודות של הרכבת הקלה/איתמר כרמון - חדשות כל העולם

מאבטח של פרויקט הרכבת הקלה תועד הערב (שני) כשהוא מכה באלימות חריגה ילד חרדי, בעת הפגנה נגד העבודות. עשרות מפגינים פרצו הערב לאתר העבודות וניסו לשבש את עבודת הפועלים בשטח. המשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות ועצרה במקום כמה מהמוחים. המפגינים התלוננו על האלימות שהופנתה כלפיהם מצד אנשי האבטחה של הפרויקט.

מדוברות המשטרה נמסר כי מפרי הסדר חסמו את ציר התנועה וחלקם, ובהם גם ילדים קטנים, התפרעו, הפרו את הסדר ונכנסו לאתר העבודות באופן מסוכן, בניסיון לחסום את כלי העבודה במכוון ולשבש את העבודות במקום. בתוך כך הוצתו פחים באזור, בוצעו פרובוקציות ונשמעו גידופים מצד מפרי הסדר. בנוסף נגרם נזק לגדרות באתר העבודות כתוצאה מהפרות הסדר.

מחאת החרדים נגד הרכבת הקלה, 25 ביולי 2022. מחאות החרדים הקיצוניים, אתר רשמי
המשטרה מפזרת את הפגנת החרדים נגד הרכבת הקלה, 25 ביולי 2022/אתר רשמי, מחאות החרדים הקיצוניים

בחודשים האחרונים מקיימים חרדים הפגנות המוניות באזור רחוב בר אילן נגד חפירות הרכבת הקלה, שאמורה לעבור באזור החרדי בירושלים. במהלך ההפגנות הופלו הגדרות מסביב לאתר העבודות, מפגינים פרצו פנימה בכוח ורבים נעצרו על ידי המשטרה.

במסגרת המאבק נגד הקו הירוק של הרכבת הקלה מתקיימות הפגנות חרדיות כבר כשנתיים. ההפגנות גרמו לעיכוב ניכר בעבודות ולנזקים כספיים המוערכים במיליוני שקלים. החרדים טוענים שמעבר הרכבת באזור עלול לפגוע בצביון החרדי השמרני שלו. האכיפה נגד המוחים התגברה עם הגשת כמה כתבי אישום מקלים בגין הפרעה לסדר הציבורי.

המשטרה מסרה עוד כי כוחותיה שהוזעקו למקום פעלו כדי להדוף את מפרי הסדר תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. עד כה נעצרו ארבעה חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי והם הועברו לחקירה במשטרה. הכוחות ממשיכים לפעול גם בשעה זו לשמירת הסדר במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully