וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בגוש עציון: מחבל יידה בקבוק תבערה על עמדת השומר

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 21:42

המחבל נלכד על ידי כוח נח"ל סמוך למגדל עוז. ברשותו נמצאו מטען מאולתר, נשק, כוורת זיקוקים ובקבוקי תבערה נוספים, שבהם כנראה התכוון להשתמש נגד הכוח. צה"ל מבצע חסימה ביציאה מבית פאג'ר, משם הגיע המחבל

בווידאו: תיעוד מניסיון פיגוע בצומת תפוח, 24 ביולי 2022/צילום: נועם רוזנפלד/TPS

מחבל שיידה בקבוק תבערה לעבר קיבוץ מגדל עוז נלכד הערב (שני) על ידי כוח נח"ל שהיה בקרבת מקום לאחר מרדף. על פי המידע, הוא הגיע מהכפר בית פאג'ר. הכוח, השייך לגדוד 50 של הנח"ל, לכד את המחבל כשברשותו מטען מאולתר, כוורת זיקוקים ושני בקבוקי תבערה שככל הנראה התכוון להשתמש בהם נגד הכוחות.

על פי המידע שהתקבל, המחבל נשא על גופו אקדח מאולתר. המטען המאולתר התגלה בעקבות סריקות שנערכו במרחב. עוד נודע כי החשוד זרק את בקבוק התבערה לעבר עמדת השומר של הקיבוץ. בסמוך לעמדה נראה עשן שחור, והמחבל זוהה במצלמות היישוביות.

מטען הדמה שנתפס אצל מחבל מכפר פאג'ר שיידה בקבוק תבערה לעבר קיבוץ מגדל עוז. דובר צה"ל
מטען הדמה שנתפס אצל המחבל מכפר פאג'ר, 25 ביולי 2022/דובר צה"ל
פעילות מעצרים של לוחמי צה"ל ביהודה ושומרון. 10 במאי 2022. דובר צה"ל
פעילות מעצרים של צה"ל ביהודה ושומרון/דובר צה"ל

כוח של צה"ל מבצע כעת חסימה ביציאה מבית פאג'ר, וחבלנים ביצעו פיצוץ מבוקר של המטען. עקב העובדה שהמטען לא התפוצץ, עלה חשד שמדובר במטען דמה.

גם בליל שבת נעשה ניסיון ליידות בקבוקי תבערה לעבר מגדל עוז. כוחות אבטחה אזרחיים של הקיבוץ ולוחמים של גדוד 50 לכדו בליל שבת שני מחבלים שברשותם היו כמה בקבוקי תבערה, שאותם התכוונו ליידות לעבר הקיבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully