וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישוף נשדד בשידור חי ע"י כנופיה חמושה שיצאה משם עם מיליון דולר

31.7.2022 / 23:45

הבישוף הנערץ למור ווייטהד, שידוע בסגנונו היוקרתי ותכשיטיו הרבים - נשדד במהלך נאום שנשא בכנס שנערך בברוקלין ושודר בלייב. שודדים חמושים איימו עליו באקדחים ונמלטו עם תכשיטים בסך מיליון דולר

בישוף מברוקלין נשדד בשידור חי/Tomorrow International Ministries

הבישוף הפופולארי מברוקלין, למור וייטהד, תועד בשידור חי כשהוא נשדד על ידי כנופיית שודדים חמושים באקדחים שתקפו אותו על דוכן הנאומים בכנס - לפני שנמלטו עם תכשיטים בסך מיליון דולר.

הבישוף עלה לכותרות בארה"ב בחודש מאי, כשניסה לנהל משא ומתן על כניעתו של חשוד בירי ברכבת התחתית, אך הרשויות תפסו את החשוד בעצמם ולא נזקקו לעזרתו. בראשון ה-24 ביולי וייטהד תועד נושא נאום בכנס מנהיגי המחר שנערך בקנרסי, ברוקלין, כשבסביבות השעה 11:14 שלושה חמושים רעולי פנים התפרצו פנימה, כך מסרה המשטרה.

"כמה מכם איבדו את אמונתכם בגלל שראיתם מישהו אחר מת?" שאל וייטהד את קהילתו - ממש לפני שהבחין בפולשים החמושים. "בסדר, בסדר", חזר על עצמו ווייטהד בעודו נופל על ידיו וברכיו בכניעה.

צפו בתקרית המלחיצה:

הגנבים נמלטו כשבידם תכשיטים בשווי של מעל למיליון דולר מווייטהד, אשתו וכנראה גם מבאי הכנסייה. וייטהד, לבוש בחליפה חומה עם צווארון מוזהב וחפתים בשרוולים, ענד אז שרשרת זהב ארוכה וטבעות גדולות על כל אצבע. כל רכושו היקר נגנב.

על פי הניו יורק פוסט הגנבים יצאו משם עם פריטים בסכום כולל של 1,060,000 דולרים, ביניהם שעון רולקס ושעון קוואליר - כל אחד מהם בשווי 75,000 דולר, ושלל טבעות יהלומים וצלבים עשויי זהב - כל אחד בשווי עשרות אלפי דולרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בו מדבר לאחר התקרית:

הבשיוף ידוע גם בסגנונו היוקרתי - כשהוא מופיע לבוש בחליפות גוצ'י, עם שרשרות מכוסות יהלומים ומחזיק שורה של רכבי יוקרה - בראשם רולס רוייס. יש לו גם היסטוריה של מעשי הונאה והוא אפילו ריצה בעבר זמן מאסר על גניבת זהות ושורת מעשי גניבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully