וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז ביסמוט מתמודד בפריימריז לרשימת הליכוד

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 16:28

איש התקשורת יתמודד בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת ה-25, שייערכו בחודש הבא. ביסמוט, עד לאחרונה עורך ישראל היום, יתמודד על משבצת ברשימה הארצית "אחרי שירות נאמן לאזרח כעיתונאי כעורך וכדיפלומט הגיע העת לשרת את הציבור מהליכוד, שתמיד היה הבית הערכי שלי"

בועז ביסמוט. יונתן זינדל, פלאש 90
ביסמוט/פלאש 90, יונתן זינדל

איש התקשורת בועז ביסמוט הודיע היום (שני) כי יתמודד בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת ה-25 שייערכו בחודש הבא. ביסמוט עד לאחרונה עורך 'ישראל היום' ושגריר לשעבר, יתמודד על משבצת ברשימה הארצית שעליה מתמודדים רבים. ביסמוט אמר היום כי "אחרי שירות נאמן לאזרח כעיתונאי כעורך וכדיפלומט הגיע העת לשרת את הציבור מתנועת הליכוד שתמיד היה הבית הערכי והאידאולוגי שלי".

ביסמוט, עיתונאי מזה כ-40 שנה שבשנים האחרונות נודע בעיקר כתומך נלהב של בנימין נתניהו, סיים את תפקידו כעורך "ישראל היום" אחרי כהונה בת חמש שנים בינואר האחרון, ברקע חילופי השלטון ושינויים בקו העריכה של העיתון. מאז, הוא המשיך לשמש כפאנליסט באולפן שישי בערוץ 12. במקביל, הוא הצטרף כעמית בכיר למכון ירושלים לאסטרטגיה ולביטחון. בנוסף, הוא חתם על חוזה פרזנטור עם רשת שופרסל, שבימים האחרונים החלה לשדר פרסומת בכיכובו. בתקופה האחרונה נועד ביסמוט מספר פעמים עם נתניהו, ובין היתר נחשף בוואלה! כי הוא ניהל מגעים עם ח"כ עמיחי שיקלי לריצה של השניים במפלגה חדשה, אפשרות שירדה מהפרק לאחר שלשיקלי התאפשר לרוץ בליכוד למרות שהוכרז כפורש מימינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully