וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור העל הסיני: תפס תינוקת בת שנתיים שנפלה מהקומה החמישית

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 14:33

שן דונג, בן ה-31, החנה את מכוניתו ממול לבניין דירות בטונגשיאנג במחוז ז'ג'יאנג, כששמע קול חזק והבחין שתינוקת שנפלה מחלון בקומה החמישית

בווידאו: תיעוד של גבר סיני מציל פעוטה שנפלה מקומה 5/תיעוד ברשתות חברתיות בסין

גבר סיני הוגדר "גיבור לאומי" לאחר שתפס באורח נס ילדה בת שנתיים שנפלה מחלון בקומה החמישית.
שן דונג, בן ה-31, החנה את מכוניתו ממול לבניין דירות בטונגשיאנג, במחוז ז'ג'יאנג, כששמע קול חזק. היתה זאת תינוקת שנפלה מהחלון מהקומה החמישית ונחתה על גג מתכת.

בת השנתיים החליקה מהגג ועמדה לפגוע במדרכה, כשניצלה ברגע האחרון על ידי שן שתפס אותה. הילדה הובהלה לבית החולים עם פגיעות ברגליים ובריאות, ומצבה יציב, דווח ב"סאות צ'יינה מורנינג פוסט".

סרטון של התקרית הופץ על ידי המשטרה המקומית באתר וייבו - המקבילה של טוויטר בסין - ונהפך ויראלי. ברשתות החברתיות זכה שן לכינוי "גיבור על".

שן, שעובד בבנק ממול, ראה את המתרחש והיה בעיצומה של שיחת טלפון לשירותי החירום, אלא שאז הבחין כי הילדה עומדת ליפול מהגג, זרק את הטלפון שלו והצליח לתפוס אותה לפני שפגעה בבטון.

לדבריו, בתחילה הוא לא ידע שמדובר בתינוקת. "האמת, איני זוכר את כל הפרטים", הוא אמר ל"צ'יאינגיאנג איבנינג ניוז". "אני לא זוכר אם הזרועות שלי כאבו. זה היה אינסטינקט לתפוס אותה. היה לי מזל שהצלחתי לתפוס אותה בזמן. אחרת הייתי מרגיש נורא".

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully