וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של גיליין מקסוול בעשרים השנים הבאות

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 12:27

FCI Tallahassee, בעל אבטחה מינימלית, נפתח ב-1938 וכלואות בו 755 אסירות. על פי המדריך של בית הכלא, מקסוול תתעורר כל בוקר בשש ויומה יכלול זמן לספורט ולעבודה. מקסוול תוכל להמשיך לעשות יוגה בכלא וללמוד רוסית

גיליין מקסוול נשלחה לכלא בפלורידה, שם תרצה את גזר הדין בן עשרים השנה שנגזר עליה על כך שסייעה למיליארדר ג'פרי אפשטיין לנצל מינית נערות קטינות, כך דיווח ה"דיילי מייל".

אשת החברה העוברה לכלא FCI Tallahassee, בעל אבטחה מינימלית, סמוך למקום שבו ביצעה את פשעיה. על פי אתר לשכת בתי הכלא הפדרלית (BOP), היא תהיה זכאית לשחרור ב-17 ביולי 2037.

ההחלטה להעביר את מקסוול לכלא המסוים היתה מנוגדת להמלצה של השופטת אליסון נתן, שניהלה את המשפט של מקסוול בגין גיוס וסחר בקטינות בעבור הפדופיל אפשטיין. נתן ביקשה מהלשכה לשלוח אותה לכלא FCI Danbury בקונטיקט, בעקבות בקשה של עורכי דינה. לשכת בתי הכלא, בעלת הסמכות הסופית, החליטה נגד.

בית הכלא FCI Tallahassee - שבו תרצה גיליין מקסוול 20 שנה. Bureau of Prisons, אתר רשמי
ב-FCI Tallahassee כלואות 755 אסירות/אתר רשמי, Bureau of Prisons

מקסוול בת ה-60 היתה כלואה במרכז המעצר מטרופוליטן בברוקלין מאז מעצרה ביולי 2020. היא התלוננה על היחס שקיבלה שם ועל התנאים. בדצמבר הורשעה מקסוול לאחר שקורבנותיה העידו כי סופקו לאפשטיין בגיל 14 בלבד. עורכי דינה של מקסוול הודיעו כי יערערו על ההרשעה ועל גזר הדין. מקסוול נמצאה אשמה בחמישה מתוך שישה סעיפים.

האישומים נבעו מפשעים שבוצעו נגד ארבע נשים ב-1994-2004 באחוזה של אפשטיין בפאלם ביץ', מרחק חמש שעות נהיגה מהכלא החדש של מקסוול.

בית הכלא FCI Tallahassee בפלורידה - היכן שגיליין מקסוול תרצה 20 שנה. Bureau of Prisons, אתר רשמי
FCI Tallahassee נפתח ב-1938/אתר רשמי, Bureau of Prisons

FCI Tallahassee נפתח ב-1938. כלואות בו 755 אסירות. על פי המדריך של בית הכלא, מקסוול תתעורר כל בוקר בשש. יומה יכלול זמן לספורט ולעבודה. צוות בית הכלא יכול לבצע חיפוש בתאי האסירות בכל עת שירצה על מנת לחשוף מוצרים גנובים או מוברחים. כל תא מכיל שתי אסירות.

המדים בכלא הם מכנסי חאקי, חולצת חאקי, שמלת חאקי, תחתונים, חזייה, גרביים ונעליים שדרושות אישור מוקדם. בעת ההגעה לכלא, מקסוול תקבל מוצרים בסיסיים כמו דיאודורנט וסבון, גרביים, בקבוק שמפו, משחת שיניים ומגבת.

ג'יליין מקסוול, ג'פרי אפשטיין, הנסיך אנדרו ווירג'יניה רוברטס. טוויטר, אתר רשמי
גיליין מקסוול עם הנסיך אנדרו ואחת הקורבנות בגיל 17/אתר רשמי, טוויטר

מקסוול תוכל להמשיך לעשות יוגה בכלא, כמו גם פילאטיס, משקולות, פריזבי וכדורגל. בנוסף ניתנים שיעורים באנגלית למי שרוצה. מקסוול תוכל גם להשתתף בתחרות כישרונות של הכלא ולצפות בסרטים. בנוסף,, יש בכלא מסלול לריצה, ומקסוול ידועה בתור אצנית אדוקה. היא תוכל גם להמשיך ללמוד רוסית בספרייה. היא תוכל ללמוד חשמלאות, אפייה, גינון ושרברבות, כמו גם קוסמטיקה.

ג'פרי אפשטיין עם גיליין מקסוול באירוע בניו יורק, 15 במרץ 2005. GettyImages
גיליין מקסוול וג'פרי אפשטיין/GettyImages

כלא FCI Tallahassee היה עד לשערוריות בעבר. ב-2007, שישה סוהרים הורשעו בפרשיית מין בעבור מוצרי מוברחים. הסוהרים נהגו להחליף מוצרים כמו מסטיקים, בושם, איפור וחזיות בעבור מין עם האסירות. ב-2021, הוסדרה תביעה שבה 15 נשים טענו לניצול מיני על ידי סוהרים במתקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully