וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת הלוהטת התגלתה כעומדת בראש ארגון פשע אלים

14.8.2022 / 0:14

ג'סיקה אנדרדה דה סילבה התהדרה בצילומים מיאכטות ומטוסים פרטיים ושיתפה את אורח חייה הראוותני ברשת החברתית, אלא שאחרי שבעלה העבריין נעצר גם היא מצאה את עצמה בכלא בחשד שהיא "מילאה את מקומו"

ג'סיקה אנדרדה דה סילבה, משפיענית רשת ברזילאית שהעלתה באופן קבוע תמונות שלה על יאכטות מפוארות ומטוסים ובשלל מקומות נוצצים ברחבי העולם - נעצרה בחשד שהנהגיה את הכנופיייה האלימה של בעלה שהיה כלוא בכלא שמור.

בעלה של ג'סיקה, ויסנטה פרו, היה אחד הבוסים הגדולים של כנופיית קאריוקה שפעלה בסיארה שבצפון מזרח ברזיל. הוא נעצר במדינת גויאס ב-2016 ובהמשך הועבר לכלא פדרלי שם הוחזק תחת אבטחה כבדה. כעת מתברר שאת מקומו בראש ארגון הפשע תפסה אשתו ג'סיקה בת ה-28 שבמקביל היא החלה לנפנף באורח החיים היוקרתי שלה ברשתות החברתיות, לפי דיווחים בברזיל.

על פי גורמים בממשלה הברזילאית, ג'סיקה עבדה פעמים רבות על פי הוראות ישירות שקיבלה מבעלה או שהייתה משתתפת ישירות בחלוקת הפקודות יחד עם שותפה ויסנטה פרו במצבים מסוימים "או משתפת פעולה בדרך כלשהי כדי לגרום להם לקרות".. ב-22.6 גם היא נעצרה בסלבדור ובחודש שעבר היא ביקשה לעבור למעצר בית - משום שיש לה שני ילדים מתחת לגיל 12.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

היא קיבלה את מבוקשה ושוחררה למעצר בית עם אמצעי זהירות כמו אזיקים אלקטרוניים ברגליים ואיסור על שימוש בטלפונים ניידים או נייחים. כמו כן, נאסר עליה לקבל מבקרים מכל סוג, למעט בני משפחה מדרגה שנייה או ראשונה, אנשי מקצוע בתחום הרפואה ועורכי דין או מיופי כוח מטעמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully