וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חצה את הרף הפלילי": נסגר התיק נגד גל אוחובסקי

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 18:48

לאחר שתלונה נוספת הוגשה נגד איש התקשורת, הפרקליטות הודיעה כי סגרה נגדו את התיק. בנימוקיה כתבה כי למרות שעדות המתלונן נמצאה אמינה, המעשים עליהם העיד אינם פליליים

הפרקליטות הודיעה הערב (ראשון) כי התיק נגד איש התקשורת גל אוחובסקי ייסגר. זאת, לאחר שהוגשה נגדו תלונה בגין מעשה מגונה בכוח ועבירת איומים. בהודעת הפרקליטות נכתב כי "לאחר בחינת התיק עולה כי למרות שעדות המתלונן נמצאה אמינה, המעשים עליהם העיד לא חצו את הרף הפלילי".

לפני כארבע חודשים החליטה הפרקליטות לסגור את התיק נגד אוחובסקי מחוסר אשמה. מהפרקליטות נמסר כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק וביצוע השלמות חקירה, החליטה הפרקליטות לאמץ את עמדת המשטרה ולסגור מחוסר אשמה את תיק החקירה נגד גל אוחובסקי". עוד הוסיפו כי לאחר בחינת התלונות בתיק עולה כי למרות שעדות המתלוננים נמצאה אמינה, המעשים עליהם העידו לא חצו את הרף הפלילי.

גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
"לא חצה את הרף הפלילי". אוחובסקי/ראובן קסטרו

הפרשה הקודמת התפוצצה לראשונה בנובמבר בכאן 11 בתחקיר של מיכל רבינוביץ' ועמרי פיינשטיין. העיתונאים חשפו שלוש עדויות של גברים, שלטענתם, אוחובסקי הטריד ותקף אותם מינית. במקרה הראשון שפורסם נטען כי אוחובסקי כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק. במקרה שני נטען כי כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה.

במקרה השלישי, נטען כי לפני 14 שנה תקף אוחובסקי מטפל הוליסטי. אותו אדם אף הגיש תלונה במשטרה. אוחובסקי נחקר במשטרת תל אביב בחשד לעבירות מין, לאחר שחוקרים הגיעו לביתו וביקשו ממנו להתייצב בתחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully