וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנים אחרי פיגוע הדריסה במבוא דותן: המחבל הורשע ברצח

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 18:32

בית המשפט הצבאי בשומרון הרשיע את עלאא קבהא בגרימת מוות בכוונה ושתי עבירות של ניסיון רצח. זאת, לאחר שדרס למוות את סרן זיו דאוס וסמל נתנאל קהלני סמוך ליישוב ב-2018. דיון הטיעונים לעונש יתקיים בעוד חודשיים. המשפחות עודכנו בהתפתחויות

בית המחבל נהרס - כוחות צה"ל, מג"ב והמנהל האזרחי הרסו את דירת מגוריו של המחבל עלאא קבהא בעיר ברטעה/עריכה: תום זואילי
עלאא כבהא, מחבל תושב ברטעה שביצע פיגוע דריסה בריחן שבשומרון שבו נהרגו שני חיילים. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
הורשע ברצח. קבהא/מערכת וואלה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

דובר צה"ל הודיע היום (ראשון) כי המחבל עלאא קבהא, שדרס למוות את סרן זיו דאוס וסמל נתנאל קהלני במבוא דותן ב-2018, הורשע ברצח. מעבר לכך, המפגע פצע קשה שני חיילים נוספים והורשע גם בשתי עבירות של ניסיון רצח.

בית המשפט הצבאי בשומרון קיבל באופן מלא את עמדת התביעה הצבאית, כי קבהא דרס במכוון את החיילים, במטרה לגרום למותם ודחה את גרסת קבהא כי מדובר בתאונת דרכים. על פי האישום, המחבל ראה את החיילים שב על עקבותיו, ונסע במהירות של 70 קמ"ש לעברם, עד שפגע בהם.

הטיעונים לעונש יישמעו ביום 11 בספטמבר 2022. התביעה מצויה בקשר שוטף עם בני המשפחות של המנוחים, ועדכנה אותם בדברים. "צה"ל ימשיך ללוות את המשפחות ומבקש לחזק את ידיהן", נמסר. ביוני 2018 הרסו כוחות הביטחון את דירת מגוריו של המחבל בעיר ברטעה. דירתו, הייתה מצויה באחת הקומות בבניין מגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully