וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי: גנבים החזירו שעון יד גנוב - משום שהיה מזויף

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 14:49

שני תיירים שווייצים התיישבו לשתות בבית הקפה בכיכר טריאסטה א טרנטו, כשניגש אליהם צעיר ששלף אקדח והצמיד אותו לרקה של אחד מהם, לפני שחטף את שעון היד שלו ונמלט. דקות לאחר מכן, צעיר אחר הגיע לבית הקפה והחזיר את השעון

נאפולי ידועה כאחד מאתרי התיירות הפופולאריים באיטליה, במיוחד הודות לקבלת הפנים החמה של תושביה, אך גם כאחד המסוכנים מבחינת פשיעה. תייר שווייצי חש זאת על בשרו בשבוע שעבר, כשגנב מקומי שדד את שעון היד שלו באיומי אקדח - רק כדי להחזיר לו אותו מאוחר יותר משום שהיה מזויף.

על פי דיווח ברשת CNN, שני תיירים שווייצים התיישבו לשתות בבית הקפה בכיכר טריאסטה א טרנטו, אחת מהכיכרות העיקריות בעיר, כשניגש אליהם בחור צעיר ששלף אקדח והצמיד אותו לרקה של אחד מהם, לפני שחטף את שעון היד שלו ונמלט.

שבע דקות לאחר מכן, בחור צעיר אחר הגיע לבית הקפה, הרים את ידו בהתנצלות, אמר "סליחה" והחזיר לתייר את שעונו הגנוב. כל התתרחשות הזאת נלכדה בעיני מצלמות האבטחה ליד הבר בבית הקפה Monidee Café.

סרטון התקרית

מצלמות אבטחה לכדו צעיר גונב שעון יד באיומי אקדח מתיירים שווייצים בנאפולי. טוויטר, צילום מסך
תיעוד של מצלמות אבטחה של גניבת שעון יד בנאפולי/צילום מסך, טוויטר

נאפולי עדה הקיץ לגל של גניבות שעוני יד מתיירים, שגרם את לממנהלי מגזר התיירות להציע לבתי המלון בעיר לתת לתיירים שעונים מפלסטיק להסתובב עמם, בזמן ששעוניהם מאוחסנים בביטחה בכספת.

במצלמות ה-CCTV, נראים שני התיירים יושבים באזור הישיבה מחוץ לבית הקפה, סמוך לבר, בזמן שהולכי רגל עוברים לידם במדרכה, כולל בחור צעיר מלא בחולצת טריקו ומכנסיים קצרים. לאחר שהמלצר מגיש להם את התפריט ונכנס פנימה, הבחור מתקרב לתיירים. הוא שולף את האקדח ומצמיד אותו לראשו אחד התיירים, בעודו מושך את שעון היד. התקרית הסתיימה בשניות, והתיירים נותרו בהלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מצלמות אבטחה לכדו צעיר שגנב שעון יד מתייר שווייצי בנאפולי, ולאחר מכן החזיר אותו משום שהיה מזויף. טוויטר, צילום מסך
תיעוד של מצלמות אבטחה של גניבת שעון יד בנאפולי/צילום מסך, טוויטר

אך צילומים נוספים שנלכדו כמה דקות מאוחר יותר מראות בחור אחר בחולצה לבנה מתקרב לתיירים - שהחליטו להמשיך לשתות בבר - מנופף בידיו להראות שאינו חמוש, ומחזיר להם את השעון. מדוע? משום ששעון היד היה זיוף של דגם יוקרתי של ריצ'רד מיל.

"הם חשבו שהשעון שווה 300 אלף יורו", אמר פרנצ'סקו אמיליו בורלי, חבר מועצה באזור קמפניה מטעם מפלגת יורופה ורדה, שעורכת קמפיין נגד פשיעה, ל-CNN . "הגנבים לוקחים את השעונים ומיד מוכרים אותם, אך האנשים שאליהם מגיעים השעונים הגנובים יודעים אם מדובר בזיוף. הגנבים מכירים את החוק, ויודעים שיש מצלמות אבטחה לכן הם שולחים ילד להחזיר את השעון המזויף. הם יודעים שגם אם התיירים יתלוננו, העבירה היא פחותה משום שהחזירו את מה שגנבו ", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully