וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בשדה התעופה: נוסעי טיסה מתל אביב לפולין פונו מחשש לפצצה

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 13:09

חברת איר וויז אישרה כי בעקבות איום שהגיע ממקור אנונימי כל הנוסעים וצוות המטוס פונו בקרקוב. הרשויות המקומיות ערכו בדיקה וקבעו כי מדובר באיום שווא. כמה נפגעי חרדה טופלו במקום. "היה לחץ ובלבול", סיפר נוסע בטיסה. "אישה שעמדה לידי צעקה 'תצילו את הילד שלי'"

נוסעי טיסה מתל אביב לפולין פונו הבוקר (ראשון) מחשש לפצצה‏. הטיסה המריאה מנתב"ג לנמל התעופה בקרקוב - שם פונו אנשי הצוות והנוסעים מחשש לחפץ חשוד הנמצא על המטוס. בסיום בדיקה שערכו הרשויות הרלוונטיות נקבע כי מדובר באיום שווא.

"הגיע איום ממקור אנונימי לטיסה שנערכה בין תל אביב לקרקוב - על חפץ חשוד שנמצא על המטוס", נמסר מחברת איז אייר. הנוסעים שנחתו בקרקוב המתינו על המסלול כ-40 דקות ולאחר מכן פונו דרך המגלשות של המטוס החוצה. כמה נוסעים נכנסו ללחץ וחרדה והם טופלו על ידי צוותים מקומיים.

"היה המון בלאגן ובעיקר לא ידענו מה קורה איתנו", סיפר סהר בן ה-17 שהיה על המטוס עם משלחת של משתתפי ניווט תחרותי. "נחתנו כרגיל ואז המטוס עמד על המסלול כ-40 דק במהלכן לא אמרו לנו שום דבר. רק אחרי זה סיפרו לנו כי יש תקלה ובגלל זה נצטרך לרדת במגלשות. אנחנו חברי המשלחת רגילים לשמור על קור רוח אבל הרבה אנשים נחכנסו ללחץ והתחיל קצת בלאגן".

Wizz Air. Akos Stiller, GettyImages
"היה הרבהלחץ ובלבול". מטוס של איז אייר/GettyImages, Akos Stiller

עוד הוסיף סהר כי המגלשות היו מאוד תלולות ואישה אחת נחבטה בהן - ופונתה באמבולנס להמשך קבלת טיפול רפואי. "אישה שעמדה לידי צעקה 'תצילו את הילד שלי' אז לקחתי את הילד שלה בן השש על הידיים וירדתי איתו במגלשה", שחזר. "היינו בחוסר ודאות מוחלט. למטה לא סיפרו לנו כלום. עמדו שם קרוב לשעה. בסוף אחד הכבאים פלט שמישהו התלונן על פצצה במטוס וככה למדנו על הדבר הזה. לקחו אותנו לטרמינל שם נכניסו אותנו לחדר והעמידו אותנו ליד הקיר עם התיקים שלנו. הביאו כלב כדי לבדוק שאין על אף אחד פצצה וזה הסתיים. אנשים לקחו את זה מאוד קשה וחבל שלא הסבירו לנו כלום כי זה היה מונע הרבה מלחץ שהיה שם".

"היה מאוד מבהיל אבל בסך הכול טוב שנגמר ככה וכולם תפקדו" אמר יואב ברגד בן 13.5 שהיה אף הוא חלק מהמשלחת על הטיסה. "לא כל כך אמרו לנו מה קורה ויכול להיות שגם הצוות לא ידע. כשמסרו את ההודעה האורות במטוס כבו ומיד חזרו. פתחו את הדלתות והמגלשות. כולם קפצו לבד כי לא היו אנשי צוות. בעיקר הפריע שלא ידענו מה הסיבה לכל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully