וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מזרח ירושלים בן 57 נעצר בחשד להצתת רכבו של הרב דב ליאור

עודכן לאחרונה: 23.7.2022 / 21:14

העצור חשוד שהצית אתמול את רכבו של ליאור, מבכירי רבני הציבור הדתי-לאומי, בהר הזיתים בעזרת חומר דליק. לרכב נגרם נזק חמור. לפי החשד, קודם להצתת הרכב הוא ניסה להצית רכב אחר באותו מקום ולא הצליח, ואז חזר כעבור שעות לבצע את זממו. הוא יובא הערב לדיון בארכת מעצר

מעצר החשוד בהצתת רכבו של הרב דב ליאור/דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה היום (שבת) חשוד בהצתת רכבו של הרב דב ליאור, מבכירי רבני הציבור הדתי לאומי. הרכב הוצת אתמול בירושלים, בהר הזיתים, וניזוק באופן חמור. בעקבות ההצתה נפתחה חקירה בתחנת שלם של מחוז ירושלים. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר זהותו של החשוד והיום, בפעילות של התחנה בסיוע מסתערבים של מג"ב, הוא נעצר.

החשוד הוא תושב מזרח ירושלים, בן 57. על פי החשד הוא הצית את הרכב באמצעות חומר דליק. מחקירתו עולה כי קודם להצתת הרכב, הוא ניסה להצית רכב אחר באותו מקום ללא הצלחה. הוא חזר בשעות הבוקר על מנת לבצע את זממו.

החשוד יובא הערב לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. בשבועות האחרונים עצרו שוטרי מחוז ירושלים חשודים שניסו להצית רכבי הסעות בסילוואן. כתבי חקירה הוגשו נגד המעורבים. המשטרה מוסרת כי תמשיך לפעול לשמירת שלום הציבור, ביטחונו ורכושו בכל רחבי העיר.

הבקבוק ששימש להצתת רכבו של הרב דב ליאור. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הבקבוק ששימש להצתת רכבו של ליאור/אתר רשמי, דוברות המשטרה

ליאור נחשב לאחד ממנהיגי הזרם החרדי-לאומי. בעבר הוא שימש כרב קריית ארבע והיישוב היהודי בחברון, וכראש ישיבת הסדר. בעבר היה מזוהה עם תנועת כך, והוא גם משמש כאחד מרבניה של מפלגת עוצמה יהודית. ב-29 במאי השנה נזרק לעבר ביתו בקבוק תבערה.

  • עוד באותו נושא:
  • הצתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully