וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגון ואהוב על כולם": מח"ט בנימין נפרד מהקצין הבכיר שנדרס מחוץ לחתונת אחייניתו

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 15:11

אל"מ אליאב אלבז ספד אתמול לסא"ל ספא מחמד עזאלדין, שנדרס כשחצה את הכביש אחרי חתונת אחייניתו. "הוא תמיד הסביר פנים. הפך כל אבן על מנת למצוא פתרונות יצירתיים", כתב אלבז בהספדו. "המומים וכואבים שלא נראה שוב את החיוך המיוחד הזה"

תמונתו האחרונה של סא"ל ספא מחמד עזאלדין, שנדרס כשיצא מחתונת אחייניתו. דובר צה"ל
תמונתו האחרונה של סא"ל ספא מחמד עזאלדין (שלישי משמאל)/דובר צה"ל

מפקד חטיבת בנימין, אל"מ אליאב אלבז, ספד אתמול (חמישי) לסגן אלוף ספא מחמד עזאלדין, שנדרס ביום רביעי בשעה שיצא מחתונת אחייניתו. עזאלדין היה מפקד מנהלת תאום וקישור בעוטף ירושלים. אלבז כתב בהספדו: "אחד האנשים הראשונים שפגשתי בכניסתי לתפקיד מח"ט בנימין היה רמת"ק העוטף, סא"ל ספא מחמד עזאלדין ז"ל. הוא תמיד הסביר פנים והציג את עצמו, דיבר חד, מהיר וענייני, לא הולך סביב, ישר לנקודה, ישר לשורש העניין, תמיד מחייך, תמיד אופטימי.

"מאז התראינו עשרות פעמים בשבתות משותפות יחד. ברמדאן האחרון ברמאללה ובירושלים, כהרגלו, לא נתן לבירוקרטיה לעכב תהליכים, חתר להישגים ולתוצאות בשטח, הפך כל אבן על מנת למצוא פתרונות יצירתיים, הגון ואהוב על כולם.

מח"ט בנימין אליאב אלבז. דובר צה"ל
מפקד חטיבת בנימין, אל"מ אליאב אלבז/דובר צה"ל

אלבז הוסיף: "פגישתנו האחרונה הייתה בבוקר יום מותך. התלבטת איתי על סדר היום שלך, איך תספיק את כל התוכניות לאותו היום. נלקחת מאיתנו בחטף, המומים וכואבים שלא נראה שוב את החיוך המיוחד הזה, נוח על משכבך בשלום, אח יקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully