וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שלושה חיילים סורים נהרגו מטיל שנורה לעבר דמשק

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 10:45

כלי התקשורת בסוריה דווחו על היירוט מעל לבירה. סוריה האשימה את ישראל, וטענה שבמתקפה נהרגו שלושה חיילים סורים. בפעם האחרונה האשימה סוריה את ישראל בתקיפה בשטחה לפני כשבועיים, כאשר נטען שישראל הרגה סייען של חיזבאללה ליד קוניטרה

בווידאו: תקיפה אווירית באזור מיסיאף בסוריה/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

הלילה (חמישי) דווח בכלי התקשורת בסוריה על סדרת פיצוצים שנשמעה בדמשק. חיל האוויר הסורי דיווח שמערכות ההגנה מפני טילים הופעלו ויירטו טילים שנורו לעבר הבירה הסורית. גורמים בסוריה האשימו את ישראל בתקיפה, וטענו כי שלושה חיילים סורים נהרגו במהלכה.

הפעם האחרונה שבה האשימה סוריה את ישראל בכך שתקפה בשטחה הייתה לפני כשבועיים, אז נטען כי ישראל שגרה טיל ממל"ט וגרמה למותו של אזרח סורי שהיה המזוהה עם הארגון חיזבאללה. מדיווחים מקומיים נמסר כי ההרוג הוא פריד פואד מוסטפא בן ה-46, שהיה מכונה גם "העקרב". הוא קיבל בעבר איומים ישראלים עקב שיתוף פעולה שלו עם חיזבאללה.

תקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, 2 ביולי 2022. לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות, צילום מסך
התקיפה ליד עיר הנמל טרטוס, המיוחסת לישראל, 2 ביולי 2022/צילום מסך, לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות

בתחילת החודש טענה סוריה שישראל תקפה במערב המדינה, דרומית לעיר הנמל טרסוס. לפי כלי התקשורת הסוריים, שני אזרחים נפצעו במהלך התקיפה, אחת מהם אישה. המטרה באותה תקיפה הייתה לפגוע באזור חמידיה, דרומית לעיר הנמל טרטוס.

מקרה נוסף אירע בחודש שעבר, כשסוריה האשימה את ישראל בתקיפה בנמל התעופה הבינלאומי של דמשק, שבעקבותיה הושבתו הטיסות הנכנסות והיוצאות בנמל. לאחר התקיפה, רוסיה פרסמה גינוי תקיף וחריג נגד ישראל. "פעולות בלתי אחראיות אלו מסכנות את התעבורה האווירית הבינלאומית ומעמידות את חייהם של חפים מפשע בסכנה ממשית". היא הוסיפה כי רוסיה דורשת מישראל לשים קץ ל"נוהל המרושע הזה"..

  • עוד באותו נושא:
  • סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully