וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 16 שנה: נעצר המחבל שהיה מעורב ברצח החייל אושר דמרי ובעשרות פיגועי ירי

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 9:13

במסגרת חקירתו בשב"כ עלה כי המחבל עלאם אלראעי, תושב שכם, גוייס על ידי תושב עזה לביצוע פעילות טרור ביהודה ושומרון. הוא השתתף בעשרות אירועי ירי לעבר כוחות הביטחון ובהטמנת מטעני חבלה הניתנים להפעלה מרחוק. יוגש נגדו כתב אישום המייחס לו עבירות ביטחוניות חמורות

בווידאו: פלסטינים השחיתו את מתחם קבר יוסף/תיעוד ברשתות חברתית

נעצר המחבל שהיה מעורב ברצח החייל אושר דמרי ובעשרות פיגועי ירי בקבר יוסף - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. במסגרת חקירתו בשב"כ, עלה כי המחבל עלאם אלראעי, פעיל תנזים צבאי תושב שכם, גוייס על ידי תושב רצועת עזה לביצוע פעילות טרור ביהודה ושומרון. הוא גייס פעילים נוספים למימוש טרור נגד מטרות ישראליות וקיבל כספי טרור לקידום פעילותו בגדה.

עוד עלה מהחקירה כי באפריל אלראעי היה מעורב באישורם והוצאתם לפועל של שני פיגועי ירי במתחם קבר יוסף ובגזרת שכם. מהשב"כ נמסר כי נאספו נגדו ראיות המצביעות על מעורבותו בחוליית מחבלים שביצעה כמה פיגועים נגד כוחות צה"ל בשנים 2007-2005.

עלאם אלראעי - בן 42, תושב שכם, פעיל תנזים צבאי, מעורב בהוצאת פיגועי ירי באיזור קבר יוסף ובהם הפיגוע בו נהרג חייל צה״ל אושר דמרי. שב"כ
היה מעורב ברצח החייל דמרי. עלאם אלראעי/שב"כ

בתוך כך, עלה כי אלראעי היה חלק מחוליית מפגעים שהייתה אחראית על הפיגוע נגד כוח צה"ל שפעל בקסבה שבשכם ב-17 ביולי 2006, במהלכו נהרג החייל אושר דמרי ונפצעו חיילים נוספים. כמו כן המחבל השתתף יחד עם נוספים בעשרות אירועים של ירי לעבר כוחות הביטחון ובהטמנת מטעני חבלה הניתנים להפעלה מרחוק.

לאחר בחינת חומר החקירה, תגיש התביעה הצבאית היום כתב אישום חמור נגד אלראעי, המייחס לו מספר רב של עבירות ביטחוניות חמורות, ובראשן רצח החייל אושר דמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully