וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין בכיר בצה"ל יצא מחתונת אחייניתו - ונהרג בתאונת דרכים

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 15:48

סגן אלוף ספא מחמד עזאלדין, תושב מרר, נדרס למוות כשחצה את הכביש בעיר. הוא שירת כמפקד מנהלת תיאום וקישור בעוטף ירושלים. אביו, אלוף משנה במיל' מחמד עזאלדין, היה בין היתר מפקד החטיבה המזרחית במלחמת לבנון הראשונה. "קצין איכותי שאהב לעזור לחייליו"

סגן אלוף ספא מחמד עזאלדין. משרד הביטחון
"אהב לעזור לחייליו".ספא מחמד עזאלדין/משרד הביטחון

סגן אלוף ספא מחמד עזאלדין, תושב מרר בשנות ה-40 לחייו, נדרס אתמול (רביעי) למוות בשעה שיצא מחתונת אחייניתו בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו כשהוא במצב אנוש לבית החולים פורייה בטבריה - שם נקבע מותו. נהג הרכב הפוגע נחקר ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

עזאלדין היה מפקד מנהלת תאום וקישור בעוטף ירושלים. הוא בנו של בנו של אלוף משנה במיל' מחמד עזאלדין, שהיה בין היתר מפקד החטיבה המזרחית במלחמת לבנון הראשונה.

סגן אלוף ספא מחמד עזאלדין (משמאל). משרד הביטחון
"גדל במשפחה של לוחמים". ספא מחמד עזאלדין (משמאל)/משרד הביטחון

לפי שעה נראה כי עזאלדין חצה את הכביש בעיר סמוך לשעה 00:30 ונפגע משני רכבים שהגיעו משני נתיבי נסיעה מנוגדים.

ח"כ מופיד מרעי ספד לו ואמר כי הלילה אבד אדם וקצין איכותי. "ספא גדל במשפחה של לוחמים, אביו היה מראשוני המפקדים בגדוד חרב", אמר. "ספא הלך בעקבות אביו ודמה לו בגישה לאנשים. הוא אהב לעזור לחייליו ובתפקידו במנהל האזרחי עזר לפלסטינים. בני היה חייל שלו וסיפר איזה קצין איכותי הוא היה, איש של אנשים. עצוב מאד לאבד אדם כזה בתאונת דרכים שבודאי היתה יכולה להמנע".

שיח מוואפק טריף, המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית בישראל, מסר כי קיבל לפנות בורה את הבשורה, וכי הכיר את ספא באופן אישי. "מדובר בצעיר מבטיח, איש של ערכים, שגדל והתחנך במשפחה פטריוטית. כל מי שבא במגע עמו, התרשם מאישיותו המיוחדת. בתפקידו הנוכחי, ראש מנהלת התיאום והקישור בעוטף ירושלים, היה איש הקשר בין החיים האזרחיים של התושבים הפלסטינים לבין הצרכים הבטחוניים של המדינה וביצע את תפקידי ושמעתי אך שבחים אודות תפקודו", עוד הוסיף טריף כי "האירוע הוא תזכורת נוספת לנגע תאונות הדרכים הגובות חייהם של מאות הרוגים מדי שנה. זה בידיים של כל אחד מאתנו למנוע את התאונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully