וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין הגיע לפגישה עם ארדואן - ונאלץ לחכות לו דקות ארוכות

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 14:07

נשיא רוסיה קורבן למשחקי הכוחות שהוא מנהל בעצמו בדרך כלל מול העולם. והמנצח - נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, שועל קרבות דיפלומטי לא פחות מרשים. בסרטון שהועלה נראה פוטין ממתין בחוסר סבלנות, בזמן שארדואן "לקח את הזמן"

בווידאו: פוטין ממתין ארוכות לארדואן/מערכת וואלה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפל אתמול (שלישי) קורבן למשחקי הכוחות שהוא מנהל בעצמו בדרך כלל מול העולם. והמנצח - נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, שועל קרבות דיפלומטי לא פחות מרשים.

שני המנהיגים היו אתמול בבירת איראן, טהראן, למטרות שיחות עם הנשיא אברהים ראיסי ועם המנהיג הרוחני עלי חמינאי, על המצב בסוריה, בין השאר. הפגישה המשולשת היתה הראשונה של פוטין עם מנהיג מדינה החברה בנאט"ו, מאז הפלישה של רוסיה לאוקראינה.

בסרטון שהועלה לרשת על ידי לשכת הנשיא ארדואן נראה פוטין ממתין בחוסר סבלנות לפני כסאו ושני דגלים, של רוסיה וטורקיה, בזמן שארדואן לוקח את הזמן להיכנס לחדר וללחוץ את ידו. "הלו, מה שלומך? טוב?" אמר ארדואן בעוד השניים לוחצים ידיים ומחייכים.

התקשורת מיהרה להשוות את התקרית לתקריות אחרות ביוזמת פוטין, שלא התבייש לתת למנהיגים אחרים להמתין לו בעבר, במיוחד במוסקבה ב-2020 כשארדואן היה זה שנאלץ לחכות במשך שתי דקות שלמות עד שפוטין הגיע לפגישה עמו. אתר T24 הטורקי כתב בכותרת הידיעה, "האם הייתה זאת נקמה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully