וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף דסוקי בן ה-83 טבע למוות בחוף דור: "כל כך אהב את החוף, שחה כאן כל חייו"

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 9:44

בנו של הקשיש שהיה עימו ראה שנקלע למצוקה, נכנס למים למשות אותו אך לא הצליח להצילו."כל בוקר אני הולך איתו לים", סיפר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו

בווידאו: קשיש בן 83 טבע למוות בחוף דור/מד"א

קשיש בן 83 טבע הבוקר (רביעי) למוות בחוף דור לאחר שלקה בדום לב. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. בנו שהיה עמו ראה שנקלע למצוקה, נכנס למים למשות אותו אך לא הצליח להצילו."כל בוקר אני הולך איתו לים", סיפר.

הקשיש, יוסף דסוקי הוא תושב פרדיס, נשוי ואב לתשעה. הוא ובנו חליל הגיעו לחוף שבשעה זו אין בו שירותי הצלה. "הגענו עם הניידת לטיפול נמרץ ממש בסמוך לקו המים וביצענו פעולות החייאה ממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות בגבר שנמשה לחוף כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו", מסר חובש במד"א רוני דרורי שהגיע לזירה.

הבן חליל היה עם אביו, לשעבר נהג אוטובוס המוכר לכל תושבי פרדיס ולמשכימי הקום בחוף דור- טנטורה. "הייתי הולך איתו לעיתים קרובות. ידע לשחות טוב, מאד אהב ללכת לים", סיפר הבן חליל. "נולד בטנטורה ומת בטנטורה", סיפר לוואלה! בנו עבד, רוקח בקופת חולים מאוחדת, "זה החוף שהוא כל כך אהב ושהיה שוחה בו כל חייו". על האירוע הוא הוסיף, "לא הספיק לעשות יותר ממספר צעדים ואז טבע. ככל הנראה מאירוע לבבי. אחי חש אליו אבל כנראה כבר היה מאוחר מדי".

יוסף דסוקי, בן 83, תושב פרדיס, טבע למוות בחוף דור, 20 ביולי 2022. באדיבות המשפחה
יוסף דסוקי/באדיבות המשפחה

מקרה זה מצטרף לשורה ארוכה של מקרי טביעות קטלניים ברחבי הארץ בשבועיים האחרונים. ביום שישי בשבוע שעבר טבעו שני גברים בשנות ה-70 לחייהם ונפגעו באורח קשה, אחד מהם בחוף ים והשני בבריכה ציבורית.

עוד בוואלה!

מכת הטביעות ממשיכה: שני בני 70 במצב קשה לאחר שטבעו בים ובבריכה

לכתבה המלאה
יוסף דסוקי עם הנכד מחמוד. מאושר לשימוש ללא טשטוש. דסוקי טבע למוות בחוף דור, 20 ביולי 2022. באדיבות המשפחה
דסוקי עם נכדו/באדיבות המשפחה

במהלך השבוע שקדם לכך, נהרגו ארבעה בני אדם כתוצאה מטביעה, ואושפזו עוד 4 בני אדם נוספים. גל הטביעות החל עם מותו של קצין השב"ס אבו ריש, תושב ירכא בן 49, כשהציל מטביעה את בתו בת ה-17. לאחר מכן, נקבע מותם של סקר אל-עטאונה בן ה-50 ובתו דינא בת ה-18, תושבי חורה שטבעו למוות בחוף לא מוכרז בפלמחים. יום קודם לכן נקבע מותו של אדים ג'בארין מאום אל פחם בן ה-5 שטבע בנחל הקיבוצים בעמק המעיינות.

קשיש בין 83 טבע למוות בחוף דור. 20 ביולי 2022. מד"א
זירת הטביעה, הבוקר/מד"א

מלבדם, טבעו השבוע שלושה אחים, שתי נערות בנות 14 ו-12 וילד בן שמונה, בחוף דלילה באשקלון ופונו לאישפוז בבית החולים ברזילי בעיר, כשמצבה של בת ה-12 מוגדר קשה והיא עדיין מונשמת, והיתר קל עד בינוני. כמו כן, בתל אביב, צעירה בת 18 טבעה בבריכה, במהלך קורס מצילים שבו היא השתתפה ומצבה מוגדר קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully