וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מרגש: שליח פיצה הציל ילדים מבית שעלה באש

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 9:57

שליח פיצה הוכתר לגיבור מקומי לאחר שרץ לתוך בית בוער והציל שני ילדים ושלושה בני נוער. לאחר מכן סיפר כי למרות שחייו היו בסכנה: "הייתי עושה זאת שוב, לא היה זמן לשקוע בהרהורים"

שליח פיצה מחלץ ילדין מבית בוער/Lafayette Police Department.

זה החומר ממנו עשויים גיבורי-על: צעיר בשנות ה-20 לחייו שעבד במשמרת הערב של משלוחי פיצה היה בדרכו ליעד כשנחשף לשריפה שפרצה בבית ומבלי לחשוב פעמיים הוא נחלץ לעזרתם של בני המשפחה.

ניקולס בוסטיק בן ה-25 מאינדיאנה שבארה"ב, היה בדרכו למשלוח פיצה כשחלף על פני בית שעלה בלהבות בלפאייט. מכשיר הנייד שלו לא היה ברשותו ולא הייתה לו האפשרות להזעיק את כוחות הביטחון ולוחמי האש ולכן הוא רץ אל הדלת האחורית של הבית, נכנס פנימה והחל במסע החילוץ המסוכן.

התברר שבבית הבוער היו ארבעה אחים בני שנה, שש, 13 ו-18 שישנו בקומה הראשונה וילד נוסף כבן 13 שישן בקומה העליונה. הוא הצליח לחלץ ארבעה מהם אך לאחר שיצא החוצה הוא שמע זעקות כי בת השש עדיין בפנים. הוא חזר אל תוך הבית שעלה בלהבות ולמרות העשן הסמיך הצליח למצוא את הילדה. הוא הרים אותה וכשראה שהיציאה נחסמה, שבר את החלון האמצעות פסל שהיה בדירה ונמלט יחד עם בת השש החוצה.

שוטר השגיע למקום הספיק לתעד אותו עם בת ה-6 בידיו

צפו בראיון עם השליח הגיבור: ידעתי שזה יכול לעלות לי בחיי

בוסטיק אושפז בבית החולים לאחר ששאף עשן רב בזמן החילוץ וסבל משבר בידו. הוא טופל ושוחרר מבית החולים ומצבו כעת טוב."האבא של הילדים אמר שהוא ישמח להזמין אותי לארוחת ערב. האנשים האלה קיבלו אותי כמו בן משפחה שלהם", אמר לאחר מכן לתקשורת, "אני שמח שהייתי במקום הנכון בזמן הנכון. אם הייתי יכול להחזיר את הזמן לאחור הייתי עושה זאת שוב ושוב. ידעתי כמה אני מסכן את חיי ושזה יכול היה לעלות לי בחיים שלי, אבל כל שנייה הייתה חשובה ולא היה זמן לשקוע בהרהורים".

אם תהיתם איך בוסטיק ידע כיצד לנהוג במקרה שכזה למרות שלא עבר שום הכשרה רשמית, הוא אמר לרשת FOX שהוא צופה בתוכניות טלוויזיה על המשטרה ומכבי האש, וזה מה שלדעתו סייע לו לקבל החלטות קריטיות בתוך הבית הבוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully