וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אשה שהיתה בתרדמת שנתיים, התעוררה - והאשימה את אחיה בתקיפתה

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 16:46

"הפתרון נמצא אצל הקורבן עצמה. כל עוד היא לא יכלה לדבר, גם אנחנו לא ידענו דבר. כעת, שנתיים לאחר מכן ובום, היא ערה ומסוגלת לספר לנו בדיוק מה קרה", אמר שריף מחוז ג'קסון ממערב וירג'יניה

אישה ממערב וירג'יניה התעוררה לאחר תרדמת בת שנתיים שנגרמה בעקבות תקיפה אכזרית שעברה - וזיהתה את אחיה כתוקף, כך דווח היום (שלישי) בתקשורת האמריקנית. האח נעצר.

ונדה פאלמר אושפזה במתקן טיפולי בניו מרטינסוויל, מערב וירג'יניה, לאחר שהוכתה בביתה ביוני 2020 ונכנסה לתרדמת. על פי "וסט וירג'יניה מטרו ניוז", המרכז הרפואי יצר קשר בשבוע שעבר עם הרשויות ויידע אותן לגבי כי התעוררה מהתרדמת. הצוות הרפואי אמר כי למרות שסבלה מנזק מוחי בעקבות התקיפה, פאלמר היתה מסוגלת לדבר ואף זיהתה את התוקף שלה.

"הפתרון נמצא אצל הקורבן עצמה. כל עוד היא לא יכלה לדבר, גם אנחנו לא ידענו דבר. כעת, שנתיים לאחר מכן ובום, היא ערה ומסוגלת לספר לנו בדיוק מה קרה", אמר מלנג'ר ל"מטרו ניוז".

ביוני 2020, פאלמר נמצאה מחוסרת הכרה בביתה ברייבנווד במערב וירג'יניה, מצפון לעיר צ'רלסטון, על ידי שכנים, כשהיא סובלת מ"פציעת ראש חמורה".

שריף מחוז ג'קסון, רוס מלנג'ר, אמר כי פאלמר הוכתה בכזאת אכזריות עד כי השוטרים שמצאו אותה חשבו בתחילה שמתה, על פי דיווח "מטרו ניוז". "היתה לה טראומת ראש מסיבית ביותר שתואמת מהלומות בסכין מצ'טה או גרזן", הוא אמר.

פאלמר אושפזה במרכז הרפואי לטיפולים ארוכי טווח בשנתיים האחרונות בזמן שהחוקרים חיפשו קצה חוט שיוביל אותם לחשיפת זהות התוקף, אך ללא הצלחה. ב-27 ביוני, נאמר לסגן השריף כי היא התעוררה והחלה לדבר. הרשויות ביקרו את פאלמר ב-12 ביולי.

לדברי משרד השריף, הם עצרו את האח, דניאל פאלמר, ביום שישי האחרון והאשימו אותו בניסיון לרצח. הרשויות סבורות כי הכה את ראשה של אחותה בנשק כלשהו. "הוא לא נאבק כלל", אמר מלנג'ר ל"מטרו ניוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully