וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררה מתרדמת אחרי שנתיים וחשפה שהאדם הקרוב לה ביותר ניסה לרצוח אותה

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 9:38

אישה כבת 45 כמעט איבדה את חייה לאחר שהותקפה בגרזן ושקעה בתרדמת למשך כשנתיים. כעת, לאחר שהתעוררה, חשפה את זהותו של הגבר שניסה לרצוח אותה

אישה תושבת מערב וירג'יניה, ארה"ב, התעוררה בשבוע שעבר מתרדמת של שנתיים אליה נכנסה לאחר שהותקפה וזהותו של התוקף לא הייתה ידועה. כעת, לאחר שחזרה להכרה היא כיוונה אצבע מאשימה לעבר לא אחר מאשר אחיה.

על פי הדיווחים, וונדה פאלמר נמצאה מחוסרת הכרה בחצר הקדמית של ביתה על ידי עובדי העירייה המקומית לאחר שהוכתה באכזריות בראשה עם מצ'טה או גרזן ביוני 2020. "הם באו ביום רביעי לגזום את הדשא, וראו אתה שוכבת בשלולית דם", סיפרה אז אמה של הקורבן, איילין. פאלמר הובהלה לבית החולים במצב אנוש כשהיא סובלת מפגיעות ראש חמורות. היא הייתה מונשמת במשך מספר חודשים ולאחר מכן החלה לנשום בכוחות עצמה אך עדיין לא שבה להכרה. לאחר שהתעוררה מתרדמת ביום שישי האחרון, היא זיהתה את אחיה, דניאל פאלמר, כאדם שתקף אותה באכזריות בשנת 2020 והרשויות הודיעו על מעצרו של האיש בגין ניסיון לרצח של אחותו.

הבלשים שחקרו את התקיפה היו חסרי אונים לגבי זהות התוקף והיו בהלם כאשר קיבלו טלפון בשבוע שעבר מבית החולים בו מאושפזת פאלמר והתבשרוו שהקורבן חזרה להכרה.

"היה לנו מושג קלוש על מה שקרה, אבל הבעיה הייתה עם הבסיס של תיק החקירה, לא היה לנו עם מה לעבוד. לא היו עדי ראייה, אף אחד לא גר בבית, אין לה אוייבים ידועים בעלי מניע, לא היו צילומי אבטחה, לא תיעוד של טלפון סלולרי. לא היה שם כמעט שום דבר איתו נוכל להתקדם הלאה", אמר השריף של מחוז ג'קסון רוס מלנג'ר.

למרות שסבלה מנזק מוחי חמור, פאלמר עדיין הצליחה לתקשר עם הבלשים ואמרה להם שאחיה דניאל פאלמר הוא האיש שתקף אותה והכניס אותה לתרדמת, נכתב בדו"ח המשטרה. אחיה כבר היה אחד מהחשודים בתקיפה, כיוון שהוא בעל היסטוריה של מעשי אלימות, אך לא הייתה האפשרות להגיש נגדו כתב אישום כשאין את עדות המותקפת, שתאשר כי אחיה הוא האדם שניסה להרוג אותה. השוטרים שהגיעו לבקר אותה בבית החולים וחקרו אותה סיפרו "כשנשאלה מדוע אחיה תקף אותה, היא אמרה לנו שהוא 'היה מרושע מטבעו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully