וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסיפור של עמנואל האמו שהסרטונים שלו כבשו את הרשת?

18.7.2022 / 10:10

עובדת חווה בסך הכל רצתה לצלם סרטונים בהם היא תחנך את הציבור לגבי החיות השונות איתן היא עובדת, אבל לאמו אחד בשם עמנואל יש תוכניות אחרות- וזה הדבר הכי קורע שתראו היום

ענחאול האמו מפריע לצילומים/@knucklebumpfarms

עמנואל, הוא עוף אמו שחי לו בשלווה בחווה בדרום פלורידה, אבל במקביל צובר מעריצים בכל העולם - בגלל סדרת סרטונים בטיקטוק בהם הוא נראה מפריע לטיילור בלייק, עובדת החווה, בכל פעם שהיא מנסה ליצור סרטון.

הסרטונים שלהם זוכים למיליוני צפיות והצופים נקרעים מעמנואל והשיחות שמנהלת איתו בלייק שמנסה לחנך את הציבור על החיות והעבודה שלהם בחווה - רק שפעם אחר פעם עמנואל מפריע לה והיא מנסה לגרום לו להתחרט על מעשיו.

אז מי הם כוכבי הסרטונים? עמנואל חי יחד עם עוד חיות רבות אחרות בחוות Knuckle Bump בפלורידה וטיילור בלייק היא יוצרת תוכן שעובדת בחווה ויוצרת, או יותר נכון לומר, "מנסה ליצור", סרטוני מידע על חיות המשק. עם זאת, ברוב הפעמים שבלייק מתחילה לצלם את הסרטון שלה, היא נקטעת על ידי העוף, שנראה סקרן מאוד לגבי המצלמה שלה.

ככה זה נראה

כפי שניתן לראות בלייק מנסה פעם אחר פעם לעצור את עמנואל ומבקשת ממנו לעצור בצעקות או בפקודה, "לא, עמנואל, עצור!", אבל נראה שעמנואל לא מקשיב לה. הוא נכנס לפריים, מביט במצלמה בצורה משעשעת ומנקר אותה במקורו כדי להפיל אותה ארצה. לעתים קרובות הוא מתפעל מהישגיו ובוהה במכשיר שנפל, שממשיך לתעד את ההבעה שלו בזמן שבלייק נוזפת בו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
@knucklebumpfarms Not a day goes by that Emanuel doesn't try my life #emu #emusoftiktok #farmlife ♬ original sound Knuckle Bump Farms
@knucklebumpfarms Reply to @pdtheog is this what you wanted? Bc I have cow shit stuck in my phone speaker now? #emu #emmanuel #emusoftiktok #farmlife ♬ original sound Knuckle Bump Farms
@knucklebumpfarms Another day, another Emmanuel don't do it??‍♀️its impossible to educate under these hostile work conditions #emu #emmanueltheemu #farmlife #choas ♬ original sound - Knuckle Bump Farms

האמו הן עופות לא מעופפים שמקורן באוסטרליה והן גם העוף השני בגודלו בעולם, לאחר היען. הן מגיעות לגובה של יותר מ-1.5 מטר ועשויות לשקול יותר מ-50 ק"ג.

למרות השלווה שבה עמנואל חי את חייו, אמו ממוצע יכול להגיע למהירות של כמעט 50 ק"מ לשעה, בזכות הרגלים הגדולות והארוכות שלו שבקצהן שלוש אצבעות, שמשמשות כדי לבעוט בתוקפים או בטורפים (או מצלמות).

מסר מעמנואל לסיום

ביום ראשון, בלייק שיתפה סרטון שלה ושל עמנואל חובשים כובעים תואמים וכתבה, "עמנואל שמע על כל האהבה שהוא מקבל בטוויטר והיה צריך להתגמש ולהעביר אליכם מסר ממש מהר". בנוסף בלייק הבטיחה שחולצות וכובעים עם הכיתוב "אל תעשה את זה! עמנואל!" כבר בהכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully