וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של עורך עיתון, ואח של פרשן פוליטי: המתמודד החדש בפריימריז של הציונות הדתית

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 13:22

ארנון סגל הודיע על התמודדותו בבחירות המקדימות למפלגה. סגל, הוא עיתונאי ואיש הר הבית, בנו של חגי סגל ואח של עמית. בהודעה על החלטתו כתב כי חלומו הוא "להכיר בהר הבית כמקום קדוש ליהודים ולאפשר בו חופש פולחן", ולשוב לגוש קטיף ולבנות אותו מחדש

ארנון סגל על רקע הר הבית. יוסי אלוני, אתר רשמי
ארנון סגל על רקע הר הבית/אתר רשמי, יוסי אלוני

העיתונאי ואיש הר הבית ארנון סגל הודיע אתמול (שבת) על התמודדות בפריימריז לרשימת הציונות הדתית לכנסת ה-25 שייערכו בסוף החודש הבא. סגל הוא בנו של עורך מקור ראשון חגי סגל ואחיו של העיתונאי עמית סגל. גורמים במפלגה העריכו כי רק חמשת המקומות הראשונים יהיו ריאליים לאור איחוד אפשרי עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר.

את ההודעה על התמודדותו הוא פרסם "לחלוטין לא בלב קל", כלשונו, והסביר כי "שנים רבות של עיסוק בבית הלאומי שלנו שבהר הבית והתרעות בלתי פוסקות על ההפקרות השוררת בו, הביאו למסקנה שהגיעה העת לשנות מקצה לקצה את המציאות הבלתי-נתפסת הזו. שנים רבות מדי זנחנו את חלומותינו הגדולים והנחנו לאחרים לקבוע עבורנו את גבולות האפשר".

סגל כתב כי חלומו הוא "להכיר בהר הבית כמקום קדוש ליהודים ולאפשר בו חופש פולחן", וכן לשוב לגוש קטיף ולבנות אותו מחדש. בנוסף כתב כי הוא מעוניין לבטל את סעיף הנכד בחוק השבות, כך שרק יהודים לפי ההלכה יוכלו לעלות ארצה, ולהשיב את המסתננים לארצם.

בהודעה על התמודדותו הוא אף הרחיב על הצורך בריסון מערכת המשפט כמו להוציא את השופטים מהוועדה לבחירת שופטים, לבטל את האפשרות של בג"ץ לפסול חוקים ולפצל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה. סגל מבקש אף "לרסן את המשטרה ואת שב"כ ולהביא את רשויות החוק לשמור על החוק ועל כבוד האזרחים הטובים - ובעיקר לדעת להבדיל בין אויב לאוהב".

הפריימריז לראשות המפלגה ולרשימתה לכנסת ה-25 ייערכו ב-23 לאוגוסט ועד כה, מלבד ארבעת חברי הכנסת המכהנים - אופיר סופר, שמחה רוטמן, מיכל וולדיגר ואורית סטרוק, הודיעו על התמודדותם שלושה מועמדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully