וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טראמפ מנסה לאיים על עדיי הוועדה שחוקרת את המתקפה בגבעת הקפיטול?

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 12:53

הנשיא לשעבר התקשר לעד של הוועדה, שככל הנראה נמצא בעמדה שמאפשרת לו לאמת את דבריה של קסידי הצ'ינסון לגבי ההתנהלות של טראמפ באותו יום גורלי. יו"ר הוועדה בני תומפסון אמר כי העובדה שטראמפ התקשר לעד מעוררת חשש לגבי ביטחון העדים

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ ניסה להתקשר לאיש צוות בבית הלבן ששוחח עם ועדת בית הנבחרים שחוקרת את ההסתערות על גבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021, אמרו שני מקורות ל-CNN.

איש הצוות אינו גורם שמדבר באופן שגרתי עם טראמפ ולכן הודיע על השיחה לעורך הדין שלו, אמרו המקורות. השיחה נערכה לאחר שהעוזרת לשעבר בבית הלבן, קסידי הצ'ינסון, העידה בפני הוועדה. איש הצוות המדובר נמצא ככל הנראה בעמדה שמאפשרת לו לאמת את דבריה של הצ'ינסון.

החשיפה הראשונה על שיחת הטלפון של טראמפ היתה בסוף השימוע ביום שלישי, כשסגנית הוועדה ליז צ'ייני, רפובליקנית מוויומינג, חשפה שטראמפ "ניסה להתקשר" לעד לא מזוהה של הוועדה. לדבריה, העד "סרב לענות" לשיחה של טראמפ ובמקום זאת הודיע לעורך דינו עליה. הוועדה דיווחה על כך למשרד המשפטים האמריקני.

"טראמפ בעצמו התקשר למישהו שמדבר עם הוועדה", אמר חבר הקונגרס פיט אגילר, דמוקרטי מקליפורניה שנמצא בוועדה, ל-CNN.

יו"ר הוועדה בני תומפסון, חבר קונגרס דמוקרטי ממיסיסיפי, אמר ל-CNN אתמול כי העובדה שטראמפ התקשר לעד הזה היא מטרידה דיה מכדי לדווח על כך למשרד המשפטים. "אנחנו מודאגים מהביטחון של העדים", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully