וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של בכיר במשטרה נעצר בחשד לאונס

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 18:54

לאחר שהוגשה נגדו תלונה, בנו של קצין בכיר במשטרה נעצר בחשד לביצוע עבירות אונס ותקיפה. גורמים במשטרה הבהירו כי "הוא נחקר כמו כל חשוד". בית המשפט אסר על פרסום שמו וזהותו של החשוד; מעצרו הוארך בשלושה ימים

ניידת משטרה 11 ביולי 2022. ראובן קסטרו
ניידת משטרה, אילוסטרציה/ראובן קסטרו

בנו של קצין בכיר במשטרה, כבן 20, נעצר אתמול (שלישי) בחשד לביצוע עבירות של אונס ותקיפה זאת בעקבות תלונה שהוגשה. גורמים במשטרה הבהירו כי דבר קרבתו לקצין הבכיר הייתה ידועה אך הוא נחקר כמו כל חשוד. בשל הרגישות, בית משפט אסר על פרסום שמו וזהותו. מעצרו הוארך בשלושה ימים, עד ל-15 ביולי.

לפני כמה ימים, צעירה תושבת המרכז הגישה תלונה אודות מעשי אלימות שביצע בה לכאורה בן זוגה לשעבר, ועל כך שלכאורה אנס אותה לפני כמה חודשים. המשטרה מסרה כי "החקירה נמשכת".

בשבוע שעבר תושב רמלה בשנות ה-40 לחייו נעצר בחשד כי אנס את בתו החורגת, בת ה-13. על פי החשד, אמה של הנערה ידעה על המעשים, ואף ערכה יומן מעקב אחרי תקופת הווסת של בתה, כדי שתיכנס להיריון בטענה שכך תקבל דירה מהמדינה. האישה, כבת 40, גם נעצרה.

לפני כשבועיים בעלי מועדון הפורום בבאר שבע, יוסי שוורץ, הואשם בגין מעשה מגונה, אינוס ואספקת סם. על פי כתב האישום, שוורץ אנס סטודנטית כבת 24 שהגיעה עם חברותיה לבילוי במועדון לפני כחודש. במהלך הבילוי, ולאחר ששתו יחד, הזמין שוורץ על פי כתב האישום את הצעירה למשרדו הממוקם במועדון, שם קיים איתה יחסי מין נגד רצונה, למרות שהתנגדה ואמרה לו כמה פעמים כי אינה מעוניינת. לאחר מכן, על פי האישום, ביקש ממנה שוורץ שלא תספר לחברותיה על המקרה. בצאתם מהמועדון, התלוננו הצעירות בפני שוטרים על מה שאירע.

במקרה נוסף שמתואר בכתב האישום, ואירע לפני כארבע שנים, פנה שוורץ לאחת המבלות ב"פורום" והזמין אותה למשרדו כדי להציע לה עבודה במועדון. כשהציע לה להיות רקדנית באחד ה"כלובים" במועדון, סירבה ולאחר מכן ביצע בה מעשים מגונים תוך כדי שהיא מתנגדת מילולית ופיזית. על פי האישום, כחודש לאחר המקרה התקשר אליה שוורץ והציע לה לקיים יחסי מין תמורת תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully