וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך הסלפי: נפל יחד עם הטלפון מעל פסגת הר געש - וניצל

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 11:06

פיליפ קרול ביקר בהר הגעש וזוב המפורסם, שהתפרצותו הרסה את העיר פומפיי ב-79 לספירה, עם שני קרובי משפחה. "המשפחה לקחה מסלול אחר לפסגה, שסגור לתיירים ומשולט עם שלטי 'אין גישה'", אמר מנהל האתר

גבר בן 23 ממרילנד ניצל בסוף השבוע לאחר שנפל לתוך מכתש של הר וזוב באיטליה בזמן שצילם סלפי. פיליפ קרול ביקר בהר הגעש הפורסם, שהתפרצותו הרסה את העיר פומפיי ב-79 לספירה, עם שני קרובי משפחה בשבת, דיווח פאולו קאפלי, נשיא Presidio Permanente Vesuvio, האתר על ההר שממנו פועלים המדריכים.

המשפחה טיפסה על ההר מהעיר אוטביאנו והגיעו לפסגה דרך מסלול אסור לטיפוס, אמר קאפלי ל-NBC ניוז. "המשפחה לקחה מסלול אחר, שסגור לתיירים ומשולט עם שלטי 'אין גישה'", הוא אמר.

פיליפ קרול, תייר אמריקני, נפל למכתש של הר וזוב באיטליה כשצילם סלפי. טוויטר, צילום מסך
נפל להר הגעש וזוב ושרד/צילום מסך, טוויטר
עתיקות העיר פומפיי על רקע הר הגעש וזוב, איטליה. ShutterStock
עתיקות העיר פומפיי שכוסתה בהתפרצות הר הגעש וזוב/ShutterStock

כשהגיעה המשפחה לפסגה בגובה כ-1,200 מטר, קרול עצר לצלם סלפי - והטלפון שלו נפל למכתש. "הוא ניסה לתפוס אותו, החליק ונפל כמה מטרים לתוך המכתש. הוא הצליח לעצור את הנפילה, אך נתקע", אמר קאפלי. "הוא בר מזל. אם היה ממשיך ליפול, הוא היה צונח 300 מטר לתוך המכתש", הוא הוסיף. קוטרו של הר הגעש, שצורתו כצורת חרוט, הוא חמישה ק"מ ועומקו 300 מטר.

קרול סובל משריטות וחתכים בידיו ובגבו. מדריכים ראו את הנפילה מהצד השני של שולי הפסגה ומיהרו לעזור לקרול. הם משכו אותו למעלה באמצעות חבל ארוך. קרול נעצר על ידי המשטרה המקומית. לא ברור עדיין מה יהיו האישומים שיוגשו נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully