וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכה ללא סיבה": 10 חודשי מאסר לתושב עכו שתקף מוכר בשניצליה בעיר

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 20:22

אסמאעיל רחאל תושב עכו הגיע לבית העסק וסטר למוכר לאחר שלא קיבל תוספת של טחינה וחצילים לכריך שהזמין. ככל הנראה הוא היה תחת השפעת משקאות אלכוהוליים. כתוצאה מהתקיפה נקרע למוכר עור התוף והוא נזקק לטיפול רפואי. "מודה ומצטער על מה שעשיתי"

בווידאו: תיעוד תקיפת מוכר במסעדה בעכו/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בעכו גזר אתמול (שלישי) עשרה חודשי מאסר על אסמאעיל רחאל, תושב העיר בן 23, שתקף באלימות מוכר במסעדת "בית השניצל" כי לא קיבל תוספת כפולה של טחינה וחצילים לכריך אותו הזמין.

לפי כתב האישום בו רחאל הודה, לפני כחודשיים הוא הזמין ארוחה מהמסעדה דרך הטלפון. ארבע דקות לאחר ההזמנה, הגיע הנאשם למקום, סטר לעובד והכה אותו באוזן. זאת, תוך שאומר כי הוא לקוח קבוע של העסק ו-"תמיד מביאים לי מנה כפולה של טחינה וחצילים". בתגובה, אמר לו המוכר כי יזמין משטרה ורחאל איים כי ישרוף את העסק.

כתוצאה מהתקיפה נגרמה למוכר, אב לארבעה ילדים העובד בשתי משרות, חבלה חמורה הכוללת נקב בעור התוף והוא דיווח על ירידה בשמיעה. רחאל עזב את המקום לאחר שהעובד הגיש לו את המנה הכפולה שדרש.

תקיפה בבית השניצל. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
לא קיבל תוספת טחינה וחצילים. תיעוד המקרה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אני מודה ומצטער על מה שעשיתי", אמר רחאל לשופט זיאד סאלח. לדבריו הצטרף הסנגור עו"ד באסל פלאח שהבהיר כי "אני בעצמי מביע סלידה מהמעשה וגם הנאשם בעצמו". הוא ציין כי הנאשם היה תחת השפעת משקאות חריפים - ומכאן ההסבר למעשיו. "הוא בכל מקרה מתחרט על מעשיו ואף התנצל בפני המתלונן ומשפחתו", אמר פלאח.

"יש במעשיו כדי לפגוע בביטחון הציבור בכללותו", אמר השופט סאלח. "הוא ללא שום סיבה הכה במעשה ברוטלי ועם זאת הביע חרטה שאני רוצה להאמין שהינה כנה". הוא גזר על הנאשם עונש מאסר של עשרה חודשים.

"הגיעה עת כי הנאשם ושכמותו הבוחרים בדרך אלימות ובריונות יפנימו כי דמם של אזרחי המדינה אינו הפקר ומעשי האלימות האלה לא יעברו בשתיקה", אמר בדיון טיעונים לעונש עו"ד גלעד תלמי תובע מחוז חוף של משטרת ישראל. הוא ביקש עונש מאסר של בין שנה לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully