וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא תשלם אפרסם את הפרטים שלך": בן 29 מואשם שאיים וסחט בחור שהכיר בגריינדר

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 20:28

איתי טל, תושב תל אביב, מואשם כי איים על בחור שהכיר באפלקציית היכרויות לגברים. הוא סחט ממנו לכאורה 3,000 שקל תוך שאמר שיפרסם את המפגש ביניהם. בהמשך, איים טל כי יחשוף את תמונתו של הבחור - אם זה לא ישלם עוד 5,000 שקל. "אם לא אקבל את הכסף אתלונן שהטרדת אותי"

אילנה ספורטה הואשמה שסחטה באיומים את בנט/צילום: יותם רונן

כתב אישום הוגש השבוע נגד איתי טל, תושב תל אביב בן 29, בגין סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות. לפי האישום, טל סחט באיומים בחור שהכיר באפליקציית "גריינדר", המציעה היכרויות לגברים, ואמר כי יפרסם את המפגש ביניהם אם לא יעביר לו 3,000 שקלים. בהמשך, פרסם הנאשם פוסט בפייסבוק עם תמונה של הבחור, ש', וכתב כי הוא אנס אותו ויש להיזהר ממנו.

לפי כתב האישום, בנובמבר 2020 הכיר הנאשם את ש' באפליקציית ההיכרויות והשניים בילו את הלילה בביתו של טל בדרום תל אביב. למחרת, הסיע טל את ש' לביתו במרכז העיר ובמהלך הנסיעה צילם אותו במכונית. דקות לאחר שהוריד אותו, שלח הנאשם הודעות מאיימות ל-ש' בהן ציין כי יעשה שימוש בתמונה ויחשוף את המפגש ביניהם, אם לא יעביר לו 3,000 שקלים.

אפליקצית ההיכרויות Grindr, ללהט"ב. אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
"אם לא תשלם אפרסם את הפרטים שלך". אפליקציית גריינדר/ShutterStock, ShutterStock

ש', שהיה באותה העת בזוגיות ממושכת עם בת זוג, נבהל והסכים להעביר את הכסף. בתגובה טל, שנהג אותה העת להזדהות כנקבה, העלה את מחיר הסחיטה ל-5,000 שקלים ואיים כי "אם עוד שעה לא אקבל את הכסף אני עפה למשטרה עם כל הפרטים שלך, פעם הבאה תלמד לשקר, אני לא צוחקת - תחליט".

ש' הציע לטל לדבר והבהיר כי אין ביכולתו להוציא מהחשבון 5,000 שקלים אלא 3,000 בלבד. הנאשם המשיך לאיים כי יתלונן במשטרה שש' הטריד אותו ובתגובה ש' נכנע לסחיטה והשאיר את הכסף בתוך מעטה בתיבת הדואר של טל. על אף שקיבל את הכסף, הנאשם המשיך לאיים על ש' כי יתלונן במשטרה על הטרדה מינית מצידו של ש' אם לא יעביר לו 5,000 שקלים.

לאחר שזה הפסיק לענות לאיומים, הנאשם פרסם את תמונתו של ש' בפוסט בפייסבוק בו הוא חושף לכאורה כי נפגע מינית על ידו וכי יש להיזהר מפניו. "לציבור הנשים, הגברים ומה שבניהם, הבחור שבתמונה מטריד ואונס, ראו הוזהרתן", כתב טל. כתוצאה מהפרסום, נפגע שמו הטוב של ש' ובת זוגו נפרדה ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully