וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כ הדרוזי של הליכוד מוחה נגד שיבוץ מועמד המיעוטים במקום נמוך: "פיגוע פוליטי"

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 17:42

לאחר שב-4 מערכות הבחירות האחרונות נציג המיעוטים במפלגה שובץ במקום ה-28 ברשימה, הוחלט שהמשבצת תמוקם במקום ה-44 הלא ריאלי. ח"כ פטין מולא דורש לשנות את תקנון הפריימריז. "דגל שחור ירד על המגזר הלא יהודי בליכוד ובמיוחד על העדה הדרוזית"

המועמד הדרוזי בליכוד - פטין מולא/צילום: יואב איתיאל, עריכה: איתי עמרם

ח"כ פטין מולא (הליכוד) דרש לשנות את תקנון הפריימריז בליכוד, ומחה בתוקף על ההחלטה למקם את המשבצת השמורה למיעוטים במפלגה במקום ה-44 בלבד ברשימה. כמה שעות לאחר מחאתו, כתב חבר הכנסת בציוץ בטוויטר: "‏משיחות שקיימתי עם בכירי וקברינטי הליכוד קיבלתי את הרושם שהם הולכים לבחון מחדש את מיקום משבצת המיעוטים ולהקדים אותה באופן משמעותי. נמתין להחלטת נתניהו".

בארבע מערכות הבחירות האחרונות הבטחת הייצוג למיעוטים שבמסגרתה מולא נבחר לרשימה - שובצה במקום ה-28 ברשימה. עם זאת, אתמול במסגרת המגעים בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר ועדת החוקה חיים כץ, הוחלט על סדר חדש ברשימה ומשבצת המיעוטים נדחקה לעשירייה החמישית.

פטין מולא. ראובן קסטרו
"דגל שחור על העדה הדרוזית". מולא/ראובן קסטרו

"יש פה פיגוע פוליטי נגד מועמד המיעוטים, נגד המגזר הדרוזי ובמיוחד נגדי הח"כ המכהן", אמר מולא מוקדם יותר היום. "דגל שחור ירד על המגזר הלא יהודי בליכוד ובמיוחד על העדה הדרוזית שהליכוד לא ייתן ייצוג למיעוטים".

"אני דורש שתוקם ועדה שתבדוק מה שקרה אתמול בוועדת החוקה של הליכוד, זה הולך לגרום נזק אדיר לליכוד", אמר. "יש מגזר שלם שצועק צעקת שוויון שייצגתי אותך בכבוד, הבאתי 12 אלף דרוזים לליכוד, ואת זה מונעים ייצוג. אני קורא לח"כים להצטרף אליי, היום זה פטין מולא מחר מישהו אחר". בכל מקרה, מולא יזדקק לאישור מנתניהו כדי להתמודד מחדש במשבצת המיעוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully