וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע בקטטה או היה מעורב בתאונת דרכים: המוות המסתורי בחדרה

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 14:43

מותו של אבו סמור, כבן 30, נקבע אתמול לאחר שלטענת קרוביו, הותקף ונדרס בכוונה סמוך למתחם התעשיה בעיר. מהחקירה עלה שבאזור הייתה הופעה של אמן מוכר במגזר הערבי, ומחוץ למתחם פרצה קטטה שבה היה מעורב. בהמשך, נראה כי הוא פתח בנסיעה - כשהוא שיכור

בן 29 נדרס למוות בחדרה/תיעוד מבצעי מד"א

בית משפט השלום בחדרה שיחרר היום (ראשון) את סלמאן בני עוקבה וראג'ח אלבריג'י, תושבי רהט, שנעצרו בחשד למעורבותם בגרימת המוות של עאדל אבו סמור. אבו סמור, כבן 30, מת אתמול לאחר שלטענת קרוביו, הותקף ונדרס בכוונה סמוך למתחם לופט באזור התעשיה בחדרה. שלושה גברים נוספים שנחשדו ונעצרו אף הם, שוחררו בבית המשפט טרם הדיון וחקירת המשטרה נמשכת.

גופתו של אבו סמור הועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר לצורך נתיחה שלאחר המוות על מנת לקבוע את סיבת המוות. נכון לשעה זו, מהחקירה עולה כי בלופט בו הותקף אבו סמור התקיימה הופעה של אמן פופולרי במגזר הערבי. כמאה בני מיעוטים מרחבי הארץ הגיעו למקום ובמהלך הערב פרצה באזור קטטה. בעל המקום אמר לוואלה! שאינו יודע דבר ובני עוקבה טען כי הותקף באותו הערב על ידי קבוצת אנשים.

חשד לדריסה מכוונת, חדרה, 10 ביולי 2022. שלומי גבאי
נדרס למוות? הזירה בחדרה/שלומי גבאי

"אם יש ראיות שהם רצחו מגיע להם להישאר עד יום מותם בבית האסורים", אמר בבית המשפט עורך הדין מוחמד רחאל המייצג את השניים. "אבל כשאין חשד אין מה להתעסק בזה. אף אחד לא היה רוצה שבנו ייעצר דקה בחשד לרצח על משהו שלא ביצע". הוא הזהיר כי "קביעת חשד שהם רצחו את המנוח עלולה להביא לסכסוך אין חמור ממנו ולכן זה חרב פיפיות. החשד חמור רק כי זה קשור למגזר הבדואי". הוא עתר לשחרורם של שני הגברים לאלתר.

בדיון דחוף שערכה השופטת יפעת אונגר ביטון אתמול בשעת ערב, היא שוכנעה ונעתרה לו. היא ציינה כי "כעולה מחומר החקירה, אבו סמור החזיק בידו כוס משקה אלכוהולי שנשפך על אחר, מה שיצר תגרה במהלכה הוא הוכה - אבל נראה כי הוא הצליח להגיע למצב שעלה אל רכבו לכיסא הנהג ופתח בנסיעה".

עוד בוואלה!

חשד לרצח: בן 29 נדרס למוות בחדרה

לכתבה המלאה
חשד לדריסה מכוונת, חדרה, 10 ביולי 2022. שלומי גבאי
התנגש ברכב אחר. הזירה בחדרה/שלומי גבאי

"על פי העדויות שנגבו ולפי העולה מנתונים אובייקטיביים שנאספו, רכבו של המנוח, כשהוא נהוג על ידו ככל הנראה, פגע ברכב אחר", הוסיפה ביטון. "בשלב כלשהו, לפי העולה מן העדויות, הוא התעלף, הועבר למושב אחר ברכב ואלבריג'י נהג את הרכב, כשלפי הנטען כאמור ניסה להגיע לבית החולים. בני עוקבה נחבל בעינו במהלך התגרה והוא שתת דם, והוא נכנס או הוכנס לרכב המנוח, מתוך כוונה, ככל הנראה, להגיע לבית החולים".

עוד הוסיפה השופטת כי בשלב כלשהו, אחיו של אבו סמיר שנסע ברכב אחר מאחוריו, עלה לרכב של אבו סמיר שנעצר בצד הדרך ושאר הנוסעים ברכב המשיכו בנסיעה. "החקירה בראשיתה ממש וטרם נקבעה סיבת המוות", אמרה. "לא מן הנמנע, בנסיבות הנ"ל, כי מותו של המנוח הוא תוצאה של מכות שקיבל בתגרה, ו/או של ההתנגשות ברכב האחר, ו/או של מצבו הכללי לאחר שהיה בגילופין לאחר שתיית האלכוהול".

"אין עדות ולו קלושה לכך שבתגרה המנוח הוכה על ידי מי מהחשודים, ואם מקורה בהתנגשות עם הרכב הנוסף, הרי על פי כל העדויות שנגבו בנקודה זו, המנוח הוא שנהג, כך שאיני רואה כיצד בוסס פה החשד ולו ראשוני ולו קל שבקלים כנגד החשודים", הדגישה והוסיפה כי אלבריג'י שהופיע באולמה חבול בעינו וחולצתו ספוגה בדם, כך שהדבר תומך על פני הדברים בגרסה לפיה המנוח וחברו הוכו בתגרה. היא נעתרה לסנגור ושיחררה את שני הגברים לאלתר בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית של עשרה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • חדרה
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully