וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת האמריקנים: ביקור ביידן בפלמחים הועבר לנתב"ג, תצוגת מערכת הלייזר תועתק

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 16:20

על אף שהנשיא היה אמור לבקר בבסיס, שם היה אמור לצפות במערכת ההגנה האווירית, הביקור בוטל בשל בקשת הצוותים האמריקניים לצמצם את טווחי הנסיעה בארץ ולקצר את לוחות הזמנים. התצוגה ככל הנראה תועבר לנמל התעופה לאחר נחיתתו

התוכניות לביקור נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל משתנות בעקבות בקשת האמריקנים - כך נודע היום (ראשון) לוואלה!. בקשתם של האמריקנים נובעת מרצונם לצמצם את טווחי הנסיעה בארץ וקיצור של לוחות הזמנים.

לפי לוח הזמנים המתוכנן, הנשיא היה אמור לבקר בבסיס פלמ"חים, שם היו אמורים להציג לו את מערכת יירוט הלייזר. עם זאת, צוותו ביקש לבטל את הביקור בבסיס, על כן, ההכנות ככל הנראה יועברו לנתב"ג, ויוצגו לביידן אחרי נחיתתו.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן חותם על חוק הרפורמה בתחום הנשק, 25 ביוני 2022. רויטרס
התוכניות ישתנו. ביידן/רויטרס

מוקדם יותר היום הודיעה המשטרה כי כביש 1 ייסגר ביום רביעי במשך כשלוש שעות עד חמש לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל. הכביש ייחסם כשעה לפני יציאת הפמלייה באופן הרמטי, ממחלף שפירים ועד למחלף סחרוב בשני הכיוונים, ולרשות ציבור הנהגים יעמדו דרכים חלופיות.

נכון לשעה זו, הוחלט כי שאר הצירים שהיו צפויים להיחסם לא ייסגרו וכי יוצבו יותר מ-16 אלף שוטרים ברחבי הארץ. עוד נמסר כי הציר המרכזי שיישאר פתוח בכל שעות הביקור יהיה בגין דרום וצפון. כמו כן תחסם הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן וממחלף נשרים, והתנועה תופנה לכביש 44, 444 וכביש 443.

בד בבד, רשות שדות התעופה הודיעה כי כל הטיסות הבינלאומיות היוצאות מטרמינל 1 יועברו לטרמינל 3 החל מיום רביעי בשעה 1:00. הטיסות הפנים ארציות יצאו מטרמינל 1 ללא כל שינוי. המלצת רשות שדות התעופה היא להגיע לנמל התעופה בן גוריון באמצעות רכבת ישראל החל מהשעה 13:00 בצהריים של יום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully