וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד יום מחורבן": מחוקקים באוהיו קיבלו מעטפות המכילות צואת אדם

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 15:12

כל המעטפות עוכבו בסניפי דואר בקליבלנד, אקרון וקולומבוס לפני שהמחוקקים הרפובליקנים קיבלו אותן. אחת המחוקקות סבורה שחבילות הצואה קשורות לפסיקה של בית המשפט העליון לגבי ביטול הזכות הפדרלית לגישה להפלות

25 חברי הסנאט הרפובליקנים של מדינת אוהיו קיבלו מכתבים יוצא דופן בדואר ביום חמישי. על פי דיווח של "קולומבוס דיספטץ'", כל המעטפות הכילו צואה. המכתבים נשלחו מסניף דואר בקליבלנד, על פי הדיספטץ'.

כל המעטפות עוכבו בסניפי דואר בקליבלנד, אקרון וקולומבוס לפני שהמחוקקים קיבלו אותן, נמסר משירות הפיקוח על הדואר בארצות הברית ל"ווייס". חקירה נפתחה בעניין.

"בתור זרוע אכיפת החוק והבטיחות של שירות הדואר, אנו מחויבים להגן על עובדי שירות הדואר ועל הלקוחות שלנו, ולשמר את היושרה של הדואר", אמר דובר של השירות ל"ווייס". "אנחנו חוקרים את התקריות האלה. כרגע זה כל המידע שיש בידינו".

דובר של הרפובליקנים בסנאט אמר ביום חמישי כי ההערכה היא שהצואה היא של "בן אדם ולא של חיה".

"חבורה של פחדנים קטנים"

"אני זועם", אמר ג'ון פורטני ל-ABC 9 בסינסינטי. "זאת חבורה של פחדנים קטנים שלא יאמרו לך דבר בפנים...אך מעדיפים לשלוח את זה בדואר. הם היו צריכים לשלוח סלפי, כי זה אותו הדבר כמו צואה. הייתי שמח להסביר להם את זה בחניה או בשדה תירס לפי בחירתם".

"זה מגעיל, מטופש וילדותי ברמה הגבוהה ביותר", אמר הסנאטור ג'יי הוטינגר, אחד מהממוענים של המכתבים. הוא הוסיף כי "זה עוד יום מחורבן".

מחוקקת אחת אמרה לכתבים כי היא סבורה שחבילות הצואה קשורות לפסיקה של בית המשפט העליון לגבי ביטול הזכות הפדרלית לגישה להפלות. כתוצאה מהפסיקה, הפלות נהפכו ללא חוקיות באוהיו בכל מצב, למעט אם חיי האם בסכנה. ילדה בת עשר שנאנסה נאלצה באחרונה לנסוע לאינדיאנה כדי לבצע הפלה, דיווח ה"אינדיאנפוליס סטאר" בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully